تبیان، دستیار زندگی
تشکیل نخستین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی لرستان در سال 95
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تشکیل نخستین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی لرستان در سال 95

iqna.ir

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی امیدیان، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی لرستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: سیزدهمین جلسه هیئت مدیره این اتحادیه و نخستین جلسه در سال 95، چهارشنبه، 25 فروردین‌ماه تشکیل می‌شود.
وی با اشاره به موضوعات این جلسه، ادامه داد: جمع‌بندی مباحث مالی سال 94، پیشنهاد بودجه سال 95، هماهنگی برای زمان برپایی جلسه مجمع عمومی اتحادیه برای تصویب تراز مالی سال 94 از جمله موارد دستور جلسه است.
امیدیان عنوان کرد: این جلسه با حضور میهمانانی چون حجت‌الاسلام خاکباز، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در رابطه با مسابقات قرآن و تعامل بین اوقاف و مؤسسات استان، خسروی، مدیرکل حج و زیارت استان جهت تعامل نسبت به اعزام قرآنیان به عتبات عالیات و ارائه طرح و پیشنهادات اتحادیه جهت مباحث قرآنی کاروان‌ها همراه است.
مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی لرستان تصرح کرد: همچنین محمدی‌فارسانی، مدیرکل کمیته امداد خمینی(ره) استان ازدیگر میهمانان این جلسه خواهد بود که در رابطه با تفاهم‌نامه اتحادیه با کمیته امداد هنگام مدیرکل قبلی کمیته امداد و باقی بودن در جای خود و اضافه کردن دستورالعلمل‌های جدید برای عملیاتی کردن مفاد این تفاهم‌نامه انجام می‌شود.
وی یادآور شد: این جلسه صبح 25 فروردین‌ماه، ساعت 10 صبح با حضور اعضا و بازرسان این اتحادیه برگزار می‌شود.


iqna.ir | خبرگزاری بین المللی قرآن

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .