تبیان، دستیار زندگی
شرایط ثبت نام در همایش بانوان فعال قرآنی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شرایط ثبت نام در همایش بانوان فعال قرآنی

خبرگزاری

زمان ثبت نام در هفتمین همایش بانوان فعال قرآنی که از سوی سازمان اوقاف وامور خیریه برگزار می‌شود تا ۲۰ فروردین ماه تمدید شد.

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری مهر، هفتمین همایش بانوان فعال قرآنی در سال ۹۵ همزمان با برگزاری سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران(۲۲ تا ۲۸ اردیبهشت ۹۵) در تهران برگزار می‌شود.

در این همایش هرساله از بانوان متعددی که در حوزه‌های مختلف پژوهشی، هنری، رسانه، آموزشی و ... فعالیت دارند با حضور مسئولان کشوری تجلیل می‌کند که در سال آتی شاهد برگزاری هفتمین دوره آن خواهیم بود.

پیش از این زمان ثبت نام برای ارسال رزومه بانوان قرآنی تا پایان اسفندماه سال ۹۴ اعلام شده بود که این زمان تا ۲۰ فروردین‌ماه ۹۵ تمدید شد.

در بخشی از فراخوان برگزاری این همایش آمده است : فعالیت‌های قرآنی جهان اسلام، تنها به دست آقایان انجام نمی‌شود، ‌ بلکه بخـش قابل‌توجـهی از آن را بانوان مـحترم انجام می‌دهند. از برگـزاری کلاس‌ها و جلسات آموزش قرآن و معارف گرفته، تا فعالیت در امور اجرایی و فرهنگی – هنری. برای تقدیر از زحمات این عزیزان و معرفی آن‌ها به جامعه قرآنی جهان اسـلام، در ایام برگزاری مســابقات بین‌المللی قرآن کریم، همایشی برگزار می‌شود با عنوان «همایش تجلیل از بانوان فعال قرآنی». اگر کسی را می‌شناسید که شایسته تجلیل در این همایش است و یا اگر خودتان را شایسته تجلیل می‌دانید، می‌توانید رزومه خود را ارسال کرده و در این همایش شرکت کنید.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی اینترنتیwww.Quran-iran.com  مراجعه کنند.

لازم است قبل از ثبت‌نام فایل راهنما را دریافت کرده و مطالعه نمایید. دریافت فایل راهنما

http://quran-iran.com/wp-content/themes/quran_iran/files/davatnameh.pdf


خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .