تبیان، دستیار زندگی
با نیم نگاهی به روند معرفی محصولات تازه اپل در هر سال، متوجه می شویم که زمان معرفی آیفون 7 کم کم نزدیک می شود، و هرچه به موعد این رویداد نزدیک شویم، به حجم شایعات و گمانه زنی ها پیرامون آن افزوده می شود. در ادامه به بررسی تازه ترین خبرها درباره ایفون بعدی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تازه ترین خبرهای از آیفون 7

با نیم نگاهی به روند معرفی محصولات تازه اپل در هر سال، متوجه می شویم که زمان معرفی آیفون 7 کم کم نزدیک می شود، و هرچه به موعد این رویداد نزدیک شویم، به حجم شایعات و گمانه زنی ها پیرامون آن افزوده می شود. در ادامه به بررسی تازه ترین خبرها درباره ایفون بعدی اپل خواهیم پرداخت.

بخش دانش تبیان
آیفون 7

علیرغم میزان بالای محبوبیت طراحی آیفون 5، بعید است که اپل از طراحی آیفون 6 برای گوشی بعدی خود استفاده نکند. در این صورت، انتظار می رود آیفون بعدی اپل با ظاهری شبیه به آیفون 6 اما با قدرت بیشتری از آن عرضه شود. براساس تازه ترین گزارش ها، ضخامت آیفون 7 به 6 تا 6.5 میلی متر می رسد. این در حالی است که ضخامت آیفون 6s اکنون به
7.1میلی متر می رسد. ضخامت شش میلی متری کمی خنده دار است و البته که باعث می شود ظرفیت باتری آیفون 7 کاهش پیدا کند. اما اینکه کاهش ضخامت گوشی باعث شود نگه داشتن آن در دست ساده تر شود بحث دیگری است که پس از عرضه آیفون 7 مشخص می شود.
انتظار می رود آیفون 7 اپل رضایت آن دسته از کاربرانی که از طراحی آنتن گوشی های آیفون شکایت دارند را نیز جلب کند. گفته می شود که نشانه های آنتن تنها روی قسمت های بالایی و پایینی آیفون 7 دیده می شوند و این سبک طراحی کمک می کند بدنه گوشی یکپارچه به نظر برسد.

یکی دیگر از قابلیت های مورد بحث آیفون 7، بهره مندی آن از دوربین دوگانه است. در تازه ترین تصاویری که از آیفون 7 منتشر شده به خوبی دیده می شود که دو دوربین در پشت این گوشی تعبیه شده است.

و اگر باتری آیفون 7 برای شما مهم باشد، تا به امروز تنها خبری که در این زمینه داشته ایم این است که ظرفیت باتری این گوشی معادل7.04 وات ساعت است که در مقایسه با ظرفیت 6.61 وات ساعتی آیفون 6 رقم بالایی به شمار می رود.

انتظار می رود اپل امسال نیز همچون سال های پیش گوشی جدید خود را در ماه شهریور یا مهر معرفی کند.


منبع: تک شات