تبیان، دستیار زندگی
لیس محمد حسن انصاری فرد، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس صبح دیروز در ورزشگاه كارگران حاضر شد تا تمرین دیروز پرسپولیس تحت تاثیر حضور مدیر عامل قرار بگیرد . به گزارش تبیان ، انصاری فرد دیروز با حضور در تمرین پرسپولیس به گفت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پایان همکاری استیلی و پرسپولیس


محمد حسن انصاری فرد، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس صبح دیروز در ورزشگاه كارگران حاضر شد تا تمرین دیروز پرسپولیس تحت تاثیر حضور مدیر عامل قرار بگیرد .

به گزارش تبیان ، انصاری فرد دیروز با حضور در تمرین پرسپولیس به گفتگو با دنیزلی پرداخت . حمید استیلی و جدایی ناگهانی او از پرسپولیس بخشی از گفت وگوهای انصاری فرد و دنیزلی را تشكیل می‌داد.

استیلی كه چند روزی است در تمرین‌های پرسپولیس شركت نمی‌كند در گفت وگو با برخی از روزنامه‌ها، دنیزلی را به بی احترامی ‌و توهین نسبت به خود و بازیكنان متهم كرده است.

دنیزلی هم در گفت وگو با انصاری فرد از مصاحبه اخیر استیلی به شدت انتقاد كرد.

انصاری فرد پس از اینکه متوجه شد رابطه استیلی و دنیزلی پیش از پیش شکر آب شده ترجیح داد تا یک جلسه 3 جانبه را با حضور طرفین برگزار کند . اما استیلی برای اینکه نشان دهد دیگر علاقه ای برای همکاری با مربی ترک تبار پرسپولیس ندارد سرزده به باشگاه پرسپولیس می رود تا هم جلسه 3 نفره را لغو کند و هم به تنهایی با انصاری فرد درد و دل کند . مربی پرسپولیس در پایان صحبتهای خود استعفای خود را تقدیم مدیرعامل می کند تا تمام اختیارات در دست مدیر عامل باشد .

اما بازیکنان پرسپولیس اتفاق اخیر میان استیلی و دنیزلی را یك اختلاف نظر ساده می‌دانند و اعلام می‌كنند كه می‌شد آن را با گفت وگو به راحتی حل كرد، اما مصاحبه‌ی دیروز حمید استیلی اوضاع را خراب كرد و بازگشت استیلی به پرسپولیس را غیر ممكن ساخت.

هر چند باشگاه پرسپولیس اعلام كرد كه هفته جاری تكلیف حمید استیلی مشخص خواهد شد و پس از كنار رفتن احتمالی وی در خصوص انتخاب دستیار مصطفی دنیزلی تصمیم گیری خواهد شد.

البته مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنان در پی تلاش برای بازگرداندن استیلی به تیم پرسپولیس است و به همین دلیل دیشب انصاری فرد از استیلی خواست در گفت و گو با شبکه خبر مصالح را در نظر بگیرد .

اما با این حال اگر بازگشت وی امكان پذیر نشد، مربی تیم پرسپولیس با مشورت مصطفی دنیزلی انتخاب خواهد شد.