تبیان، دستیار زندگی
زلاتان: انتخاب باشگاه مانند ازدواج است!قرارداد زلاتان با پاریسی ها در تابستان پیش رو به اتمام می رسد و گفته می شود باشگاه های منچستریونایتد، منچسترسیتی، آرسنال و چلسی به دنبال به خدمت گرفتن او هستند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انتخاب باشگاه مانند ازدواج است!

قرارداد زلاتان با پاریسی ها در تابستان پیش رو به اتمام می رسد و گفته می شود باشگاه های منچستریونایتد، منچسترسیتی، آرسنال و چلسی به دنبال به خدمت گرفتن او هستند.

بخش ورزش تبیان

ورزش 3

به گزارش تبیان به نقل از "ورزش سه"، قرارداد زلاتان با پاریسی ها در تابستان پیش رو به اتمام می رسد و گفته می شود باشگاه های منچستریونایتد، منچسترسیتی، آرسنال و چلسی به دنبال به خدمت گرفتن او هستند.
او به خبرنگاران گفت:" بله، علاقه مندی هایی ابراز شده است. می توانم این مسئله را تایید کنم. فکر می کنم لیگ برتر بهترین لیگ دنیاست؛ لیگی که بیشترین تیتر یک ها را به رسانه ها می دهد.
اما من زمانی تصمیم گیری خواهم کرد که همه گزینه ها روی میز باشد. این مانند ازدواج است. هر طرف باید راضی باشند."
این در حالی است که مدیران پاری سن ژرمن سخت به دنبال حفظ زلاتان هستند اما او همچنان به جدایی فکر می کند:" من تا پایان فصل قرارداد دارم. آنطور که در حال حاضر فکر می کنم، نمی توانم بعد از این مدت در پی اس جی بمانم.
ما مذاکره ای نداشتیم و شرایط همان قرارداد فعلی است. باید ببینیم چه احتمالاتی وجود دارد و فکر می کنم گزینه های زیادی وجود خواهد داشت. آینده بسیار خوب خواهد بود."

منبع : ورزش 3

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .