تبیان، دستیار زندگی
ه سازان شبکه تهران دوشنبه شب گذشته جشن تجلیل از هنرمندان و برنامه سازان شبکه تهران در 15 ماه گذشته با حضور مجید رجبی معمار مدیر شبکه تهران، حسن زاده رئیس ستاد مهرورزی، کبورانی رئیس سازمان سرمایه گذاری تامین اجتماعی، مد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تجلیل از هنرمندان و برنامه سازان شبکه تهران

دوشنبه شب گذشته جشن تجلیل از هنرمندان و برنامه سازان شبکه تهران در 15 ماه گذشته با حضور مجید رجبی معمار مدیر شبکه تهران، حسن زاده رئیس ستاد مهرورزی، کبورانی رئیس سازمان سرمایه گذاری تامین اجتماعی، مدیران گروه سیاسی، اجتماعی و کودک و نوجوان شبکه تهران و خانواده شبکه تهران در سالن اریکه ایرانیان برگزار شد.

مدیر شبکه تهران در این مراسم اشاره کرد: "شبکه تهران روزانه 21 ساعت برنامه روی آنتن دارد و استان های مجاور هم از برنامه های این شبکه استفاده می کنند. علاوه بر آن برنامه های این شبکه با تاخیر در 26 استان دیگر و از طریق اینترنت هم قابل دریافت است. من در این مراسم از همکاری خانواده شبکه تهران به ویژه تهیه کنندگان، کارگردانان، هنرمندان و مجریان این شبکه که از ماه رمضان سال گذشته همکاری داشتند، تشکر می کنم."

وی ادامه داد:"ما در آینده قصد داریم به مسائل شهرستان ها بیشتر توجه کنیم و بخش های ورزشی هم اضافه می کنیم. شبکه تهران 10 روز جشن مهرورزی را با همکاری بهزیستی برگزار کرد که می توان از آن به عنوان یکی از جشن های پرمخاطب شبکه تهران نام برد. بهزیستی هم در این چند روز خیران را معرفی و مردم را با فعالیت های این سازمان که خیلی هم گسترده است، آشنا می کند."

در فواصل برنامه هم اسامی برگزیدگان به این شرح معرفی شد: جایزه بخش بهترین کارگردانی به محمدرضا آهنج برای مجموعه "به دنیا بگویید بایستد"، جایزه بهترین تهیه کننده به سیدامیر سیدزاده تهیه کننده مجموعه "روز رفتن"، تقدیر از صدیقه صحت تهیه کننده مجموعه "برای آخرین بار"، جایزه بهترین نویسنده به مصطفی رستگاری نویسنده "به دنیا بگویید بایستد و تله فیلم "زخم"، تقدیر ویژه تهیه کنندگی از ایرج محمدی و مهران مهام تهیه کننده فیلم تلویزیونی "نسیم شمال، باد جنوب"، تقدیر ویژه کارگردانی سریال به هنرمند جانباز جواد افشار کارگردان سریال "روز رفتن"، اصغر توسلی برای کارگردانی مجموعه "پای پیاده"، کریمان مدیر گروه اجتماعی به عنوان مدیر موفق شبکه.

جایزه بهترین های دوبله هم به احمد رسول زاده برای دوبله مجموعه مستند 5، ناصر طهماسب برای مجموعه "هشدار برای کبری 11"، ابوالحسن تهامی برای آنونس های شبکه تهران، داود نماینده برای مجموعه مستند 5 و مهرداد رئیسی برای انیمیشن "طعمه کوسه" اهدا شد.

در بخش اجرا برترین مجری خانم: ژیلا امیرشاهی مجری برنامه "به خانه برمی گردیم"، آزاده آل ایوب بهترین مجری کودک و نوجوان، راحله امینیان بهترین مجری خانم برنامه اجتماعی "صبح تهران". در بخش برنامه های ترکیبی محمدتقی روغنی ها تهیه کننده برنامه "امروز تهران"، در ژانر مسابقه سیدمحمد سیدرضی برنامه "رد پا"، برنامه های معارفی امیرحسین خرمشاهی برنامه "نان و ریحان"، برنامه های سیاسی ناصر مقدم پور برنامه "فصل رویش"، محمد قنبری برنامه "عبور شیشه ای"، بهروز صفاریان برای ساخت تیتراژ برنامه های این شبکه. کاوه برای برنامه "رنگین کمان".

برترین مجری مرد: محمود شهریاری برای اجرای جنگ های شاد و طنز، محمد سلوکی برای اجرای موفق برنامه های اجتماعی، محمد نظری مجری برنامه "به خانه برمی گردیم" و رشیدپور برای اجرای عبور شیشه ای. در بخش بازیگران، تقدیر ویژه از حسین محجوب برای تله فیلم "ما هنوز زنده ایم"، فرهاد قائمیان برای "به دنیا بگویید بایستد"، دانیال حکیمی برای مجموعه "روز رفتن"، حسن پورشیرازی برای مجموعه "روز رفتن"، امیر جعفری برای مجموعه "برای آخرین بار"، یوسف تیموری برای مجموعه "زندگی به شرط خنده"، حامد کمیلی برای مجموعه "به دنیا بگویید بایستد"، عبدالرضا اکبری برای مجموعه "راز ققنوس"، رسول اکبریان برای مجموعه "پای پیاده" و رضا ناجی برای مجموعه "بوی خوش زندگی".

در بخش بازیگران خانم: بهترین بازیگر نقش اول زن مجموعه فاطمه گودرزی برای مجموعه "راز ققنوس"، لادن طباطبایی برای مجموعه تله فیلم های"زخم"، سحر ولدبیگی برای "زندگی به شرط خنده"، اکرم محمدی برای مجموعه "پای پیاده" و مریم کاویانی برای مجموعه "روز رفتن". در فواصل برنامه هم محمد اصفهانی چند ترانه را اجرا کرد.


در حاشیه:

ـ اجرای این مراسم بر عهده رضا رشیدپور بود. او برای دعوت از محمود شهریاری به روی سن، از او به عنوان چهره سمپاتیک یاد کرد. او به هر یک از مهمانان 30 ثانیه فرصت صحبت کردن می داد، اما برای برخی بازیگران پارتی بازی می کرد و بیشتر از 30 ثانیه فرصت می داد.

ـ رشیدپور قبل از اهدا جوایز اعلام کرد نتایج نهایی برگزیدگان یک ساعت قبل از برنامه مشخص شده، اما هنگام اجرای برنامه اتفاقاتی پشت سن افتاد و اسامی اضافه شد.

ـ در این برنامه از صدیقه صحت تهیه کننده مجموعه "برای آخرین بار" به عنوان تهیه کننده برتر تجلیل شد که او در سالن حضور نداشت. صحت که در انتهای مراسم رسیده بود قبل از تمام شدن برنامه پیش مدیر شبکه تهران آمد و از او چند بار خواست به جای او از آرام جعفری بازیگر این مجموعه قدردانی شود، اما مدیر شبکه تهران به درخواست او جواب منفی دارد و گفت: "الان نمی توان چنین کاری کرد."

ـ مریم السادات سیدزاده، بازیگر خردسال مجموعه "روز رفتن"، سبد گل حاوی اسکناس های 100 تومانی را در دست گرفته بود و به هنرمندان و برنامه سازان اهدا می کرد. او در فواصل برنامه در سالن می چرخید و این 100 تومانی ها را به تمام مهمانان اهدا می کرد.

ـ سیدامیر سیدزاده، تهیه کننده مجموعه "روز رفتن"، وقتی روی سن رفت، گفت: "من فقط یک تذکر کوچک می دهم! مجموعه "روز رفتن" را به همت مدیر شبکه تهران در 1300 دقیقه در قالب DVD ضبط کردیم که این قضیه نه تنها در ایران، بلکه در دنیا بی سابقه بود و این DVD در اختیار شما قرار می گیرد." نکته جالب اینجاست که هر مهمانی نمی توانست این هدیه را دریافت کند و فقط کسانی می توانستند از این هدیه استفاده کنند که کارت ویژه هدیه مدیر شبکه تهران را داشته باشند!

ـ برخی بازیگران چون پویا امینی، کاوه سماک باشی و ... که در این مراسم حضور داشتند و از آنها تقدیر نشد در انتها با دلخوری مراسم را ترک کردند، حتی وقتی از مقابل مدیر شبکه رد شدند، از او خداحافظی نکردند.

ـ احمد رسول زاده در 30 ثانیه فرصتی که داشت، گفت: "در این سال ها با کارهایی که انجام داده ایم، حرف خود را زده ایم. امیدوارم این حرفه ادامه پیدا کند و جوانان جذب گویندگی شوند."

ـ نام مجری برنامه رنگین کمان به اشتباه دو بار از سوی رشیدپور، سارا آل ایوب به جای آزاده آل ایوب قرائت شد و او بعد از دو بار اشتباه عنوان کرد که به خاطر غلط تایپی بوده است.

ـ مهدی سلوکی وقتی روی سن آمد، از زنده یاد سیامک علیقلی به عنوان استاد اجرا و فن یاد کرد. بعد از صحبت او، رشیدپور نیز یادی از حمید خیرخواه مجری برنامه صبح بخیر ایران و سیامک علیقلی کرد.

ـ امیر جعفری با عینک آفتابی روی سن حاضر آمد. از قرار نور پروژکتورها چشم های او را اذیت می کرد! یوسف تیموری هم با کلاه روی سن آمد و گفت: "گریمور مجموعه ای که در حال حاضر مشغول بازی در آن هستم از من خواهش کرده کلاه سر کنم تا گریمم لو نرود، اما من برمی دارم." او پس از برداشتن کلاه گفت: "من خیلی خوشحالم و دوست دارم همه شما را امشب شام به منزل مان دعوت کنم."

قبل از پایان مراسم، وقتی حامد کمیلی به همراه محمدرضا آهنج با لبخند رضایت بر لب مراسم را ترک می کردند، مدیر شبکه تهران پشت سن دور از چشم حاضران به کمیلی گفت: "شما بازیگری هستید که افق روشنی دارید و جای پیشرفت دارید، فقط باید خیلی مراقب باشید و طرف برخی مسائل نروید تا به سن 80 سالگی هم که رسیدید خیلی سرزنده باشید."

در این مراسم هیچیک از بازیگران خانمی که تجلیل شدند، حضور نداشتند. بازیگران دیگری هم که حضور داشتند، مثل آرام جعفری، فقیهه سلطانی و ...، اما تقدیر نشدند. مجری برنامه از حمید لولایی و مجید صالحی هم در بخش بازیگران تقدیر کرد، اما حضور نداشتند.

منبع : خبرگزاری مهر