تبیان، دستیار زندگی
همه ی انسان های دنیا به دنبال زیبایی اند، خانم ها، آقایان، جوان ها، مذهبی ها، مسن ترها و همه همه ، حال یکی به دنبال زیبایی ظاهری است و دیگری به دنبال زیبایی که نابود نمی شود، خیلی ها بر این باورند: «زیبایی باید در نگاه تو باشد نه در آنچه بدان می نگری»
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : زینب عشقی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آرایش یک پروانه رنگین، با پیراهن مجلسی

همه ی انسان های دنیا به دنبال زیبایی اند، خانم ها، آقایان، جوان ها، مذهبی ها، مسن ترها و همه همه ، حال یکی به دنبال زیبایی ظاهری است و دیگری به دنبال زیبایی که نابود نمی شود، خیلی ها بر این باورند: «زیبایی باید در نگاه تو باشد نه در آنچه بدان می نگری»

زینب عشقی -بخش زیبایی تبیان
زیبایی

زندگی زیبا

دیدن غروب زیبای خورشید، یک پروانه رنگین و ظریف و یا یک اثر هنری نفس گیر چه احساسی به شما می دهد؟ سرشوق می آیید، انگیزه می گیرید، احساس رضایت می کنید، پر از عشق و لذت می شوید، با آن هماهنگ شده و پیوند می خورید، آرام می شوید؟ آیا بیشتر از این ها در زندگی تان می خواهید؟
چگونه زیبایی های زندگی را ببینیم؟ و  زیباترین زنی که در اطراف شماست   نمونه مقالاتی که دید شما را به زندگی زیبا می کند.
شاید یکی از مزایای شبکه های اجتماعی، یافتن دوستان قدیمی به خصوص همکلاسی های دوران مدرسه، بعد از گذشت سال هاست، دوستانی که بزرگ شده اند و خودشان امروز یک مادر یا پدر هستند.گفتگوهای شبکه های اجتماعی، همیشه یکی از جالبترین مطالب صفحه زیبایی است، می توانید با  مطالب دخترای فامیل  و زندگی رو آرایش کنیم با این دست مطالب آشنا شوید.

داستان کسانی که به یکباره مسلمان و با حجاب شده اند، داستانی نیست که کهنه شود، هر چند که ممکن است مال چند سال پیش باشد، اما بسیار خواندنی و جالب است

انسان زیبا

در این دوره و زمانه، اغلب آدم ها در صدد زیباتر شدن هستند و روز به روز هزینه های بیشتری را صرف متفاوت شدن می کنند . در مهمانی ها چه بپوشیم که مناسب ترین لباس با فصل باشد؟ بلوز و دامن؟ کت و شلوار؟ چه رنگی باشد؟ اگر قد من بلند است چه کفشی مناسب است و اگر کوتاه است، چه؟ مقالات
یک مهمانی پاییزی   لباس بنفش را با چه کفشی ست كنیم؟  به شما این اطلاعات را می دهد، دیگر مقالات، پاسخی به سوالات زیر است: خطوط لباس راه راه باشد و یا چهار خانه؟و آیاتاثیر بصری و روانی  یکسانی دارند؟
همه دوست دارند که زیبا باشند، مخصوصا خانم ها. البته همه از یک زیبایی طبیعی برخوردار هستند اما کسانی هم وجود دارند که اعتماد به نفس لازم را ندارند و خود را زیر انواع مواد آرایش غرق می کنند، مطلب آرایشی که مرا زندانی کرده بود  را از دست ندهید.
مگر قدیمی ها چه می کردند؟ آن موقعی که نه این همه لوازم آرایش گرانقیمت بود و نه پولی که بخواهد برای این چیزها هزینه شود! مگر زنان قدیم دل نداشتند، مگر دوست نداشتند که وقتی به آیینه نگاه می کنند، دلشان از زیباییشان به تاپ تاپ بیفتد؟ آرایش به سبک هزار سال پیش را حتما بخوانید.

آیا تا حالا به زنان بزرگ، یا بانوانی که به موقعیت های بالا رسیده اند، خوب نگاه کرده اید؟ یک زیبایی ظاهری معمولی با لباس پوشیده و بعضا بدون آرایش

آلبوم تصاویر

رنگ به رنگ، زنانه ، مردانه و بچگانه، مدل های مختلف، جدیدترین، به روزترین، و متفاوت ها در آلبوم تصاویر تبیان، مانند مقالات زیباترین بدلیجاتی که تا به حال دیده اید  کفش های زمستانی دخترانه

حجاب

حجاب در فرهنگ ها و ادیان مختلف معانی مختلفی دارد و براساس این تعاریف ، پیروان خاص خود را نیز داراست . آنچه حائز اهمیت است وجه اشتراک همه فرهنگ ها و دین ها در فلسفه حجاب است . آیا حجاب فقط چادر است؟
آیا تا حالا به زنان بزرگ، یا بانوانی که به موقعیت های بالا رسیده اند، خوب نگاه کرده اید؟ یک زیبایی ظاهری معمولی با لباس پوشیده و بعضا بدون آرایش.
چرا که آنها دیگر وقتی برای ساعت ها جلوی آیینه ایستادن و یا زمانی برای تلف کردن در آرایشگاه ها ندارند، آنها ترجیح می دهند از وقتشان برای رشد بیشتر فکر و روحشان، توسعه کار و شغلشان و درآمد بیشتر و ... استفاده کنند.رژ لب روی کتاب  گذری بر همین هاست.
داستان کسانی که به یکباره مسلمان و با حجاب شده اند، داستانی نیست که کهنه شود، هر چند که ممکن است مال چند سال پیش باشد، اما بسیار خواندنی و جالب است، طرز فکر آنها، انتخاب آگاهانه آنها بعد از چشیدن مزه دوران بی حجابی و بی بند و باری، این که آنها الان به آرامش رسیده اند و یا دیروز آرام تر از امروز بوده اند؟ احساس این دوستان تازه مسلمان و کسانی که بدون کوچکترین اجباری، آن هم در دنیای باز و آزاد غرب، حجاب را انتخاب کرده اند، بسیار جالب و خواندنی است مانند مقاله یک نویسنده آمریکایی، قبل و بعد از اسلام

عروس و مخصوص خانم ها

دیدنشان فقط مخصوص بانوان است، از مدل های مختلف مو  و لاک ناخن و آرایش  گرفته تا انواع و اقسام لباس های مجلسی   و مانتو  ، قبل از هر مراسمی، بخش زیبایی تبیان را ببینید و برترین باشید.



مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.