تبیان، دستیار زندگی
با استعانت به الطاف احدی، به سنت نبوی و همزمان با عید ولایت علوی؛ به یاد یادگار پیامبر اعظم(ص) که اصحاب خویش را به برادری خواند- و صد البته کسی جز مولایمان امیرالمومنین شایسته برادری با ایشان نبود- ما نیز چنین می کنیم ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

با استعانت به الطاف احدی، به سنت نبوی و همزمان با عید ولایت علوی؛ به یاد یادگار پیامبر اعظم(ص) که اصحاب خویش را به برادری خواند- و صد البته کسی جز مولایمان امیرالمومنین شایسته برادری با ایشان نبود- ما نیز چنین می کنیم تا تجدیدی باشد از آنچه در آسمانها نیز مشهور است و ما تصمیم گرفته ایم در زمین به استعاره ای و کنایتی جامعه ی مجازیمان را برادرانه باز بسازیم تا الگویی باشد برای جامعه ای علوی و حرکتی برای ترویج شعر و شعور فداکاری و وفاداری. شما نیز اگر مرد راهید بسم الله.

- نظر شما دوستان را به نکات زیر جلب می نماییم:

1 -  این اولین طرح عقد اخوت مجازی (اینترنتی) می باشد که تبیان به عنوان آغازگر این راه است.

2  - این طرح نمادین، با تمسک به سنت پیامبر اسلام(ص)، برنامه ریزی شده و صرفاً جهت برادران عزیز تبیانی می باشد. امیداریم موجبات رضایت فرزند برومندشان امام عصر(عج) را فراهم آورد.

3- زمان شروع این طرح، روز دوشنبهمورخ 18/10/85 (روز عید غدیر) و خاتمه آن پایان روز می باشد.برای ثبت نام اینجا را کلیک کنید.

4 -  این طرح مخصوص اعضای تایید اولیه و نهایی تبیان می باشد .

5 – قبل از شروع هر کاری در سایت Loginکنید . ( شناسه کاربری و رمز  عبور خود را در بالای صفحه وارد نمایید )

6 – پس از پایان ثبت نام ؛ صفحه ای نمایش داده می شود که متن صیغه عقد اخوت در آن قرار داده شده است . توجه داشته باشید که صیغه عقد اخوت از ابتدای روز دوشنبه مورخ 18/10/85 تا پایان روز می بایست خوانده شود.

موسسه تبیان