تبیان، دستیار زندگی
برای اینکه در ایام نوروز از دست گرم ها و کیلو های اضافه تان راحت شوید، به بخش رژیم آنلاین تبیان سری بزنید و با وارد کردن وزن و قد، رژیم مناسب تان را دریافت کنید و خیلی زود به وزن دلخواه تان برسید.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رژیم آنلاین چاره ی پرخوری های نوروزی

برای اینکه در ایام نوروز از دست گرم ها و کیلوهای اضافه تان راحت شوید، به بخش رژیم آنلاین مرکز مشاوره تبیان سری بزنید و با وارد کردن وزن و قد، رژیم مناسب تان را دریافت کنید و خیلی زود به وزن دلخواه تان برسید.

بخش مشاوره تبیان
رژیم

عید نوروز برای خیلی از ما ایرانی ها یعنی خوراکی های خوشمزه، خانه مان پر می شود از آجیل و شیرینی و شکلات و همت جانانه می خواهد که از این ها بگذری. مخصوصا وقتی تعطیل هستی و در خانه استراحت می کنی. نمی شود از چشمک های شیرینی های خوشمزه گذشت علاوه بر این در فرهنگ مهمان داری ما، مرسوم است که با اصرار از مهمان هایمان می خواهیم تا از همه ی خوراکی هایی که پذیرایی می کنیم، میل کنند.

همه ی اینها، یعنی عید نوروز و اضافه وزن با هم پیوند دیرینه دارند. برای اینکه چنین اتفاقی نیافتد، خودتان باید اراده کنید و در این ایام تحرک تان را بیشتر کرده و خوراکی های کم کالری تری را در دید و بازدیدها مصرف نمایید. اما با تمام مراقبت ها کمی اضافه شدن وزن طبیعی است که ما برای تان پیشنهاد ویژه ای داریم. برای اینکه از دست گرم ها و کیلو های اضافه تان راحت شوید، به بخش رژیم آنلاین تبیان سری بزنید و با وارد کردن وزن و قد، رژیم مناسب تان را دریافت کنید و خیلی زود به وزن دلخواه تان برسید.
برای دریافت این رژیم که کاملا اصولی و برای شخص شما داده می شود، لازم نیست به مطب پزشک بروید یا هزینه ای پرداخت کنید. فقط کافیست یک کلیک کنید و مشخصات خود اعم از جنسیت، سن، وزن و قد را وارد کرده و یک برنامه ی غذایی آسان که قابل اجراست را دریافت کنید. سلامتی اولین چیزیست که برای لذت بردن از زندگی لازم است، پس آنرا جدی بگیرید.


برای ورود به صفحه رژیم آنلاین مرکز مشاوره اینجا کلیک کنید.

جهت مشاهده پرسش و پاسخ های عمومی تغذیه اینجا کلیک کنید.

جهت دریافت مشاوره از بخش تغذیه اینجا کلیک کنید.

جهت دریافت مشاوره از بخش پزشکی اینجا کلیک کنید.

جهت دریافت مشاوره از بخش طب سنتی اسلامی اینجا کلیک کنید.