تبیان، دستیار زندگی
بخت مصطفی دنیزلی در تمرین روز دوشنبه پرسپولیس اجازه تمرین به علیرضا واحدی‌نیكبخت نداد و این موضوع سروصدای زیادی ایجاد كرد. به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران؛ اكثر مطبوعات و رسانه‌ها غیبت نیكبخت در تمرین روز یكشنبه را دلی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ماجرای اخراج نیكبخت


مصطفی دنیزلی در تمرین روز دوشنبه پرسپولیس اجازه تمرین به علیرضا واحدی‌نیكبخت نداد و این موضوع سروصدای زیادی ایجاد كرد.

به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران؛ اكثر مطبوعات و رسانه‌ها غیبت نیكبخت در تمرین روز یكشنبه را دلیل اخراج او عنوان كردند ولی اخراج این بازیكن به مسائل دیگری مربوط بود. روز دوشنبه نیكبخت قبل از تمرین كنار دنیزلی می‌رود تا با او دقایقی حرف بزند: «من خسته‌ام و اگر اجازه بدهید، می‌خواهم یك هفته استراحت كنم. شب گذشته هم مسموم شدم و اصلا حالم خوب نبود. می‌خواهم چند روز به مسافرت بروم.»

سرمربی تركیه‌ای پرسپولیس با شنیدن حرف‌های نیكبخت از او سئوال می‌كند: «اگر مسموم شدی، كدام بیمارستان رفتی؟» در این لحظه نیكبخت حرفش را عوض می‌كند: «مشكل چندان حاد نبود و دكتر را به خانه آوردم.» در این لحظه مصطفی دنیزلی عصبانی می‌شود: «لازم نیست تمرین كنی. لباس‌هایت را عوض نكن و برگرد به خانه‌ات.»

گفتنی است مصطفی دنیزلی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرگزاری فوتبال اخراج نیکبخت را تکذیب کرد و این بازیکن هم در تمرین پرسپولیس حاضر شد.

گزارش تصویری از دیدار پرسپولیس - راه آهن