تبیان، دستیار زندگی
هند اخراج سیاوش اكبرپور از حاشیه‌های دیدار استقلال و سایپا بود تا مهاجم استقلال با تصمیم هیئت مدیره باشگاه از حضور در تمرینات این تیم محروم شود. اكبرپور در گفت‌وگو با خبرگزاری فوتبال ایران، با اشاره به این موضوع اظهار...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اكبرپور:اگر مرا نمی‌خواهند،رضایت‌نامه بدهند


اخراج سیاوش اكبرپور از حاشیه‌های دیدار استقلال و سایپا بود تا مهاجم استقلال با تصمیم هیئت مدیره باشگاه از حضور در تمرینات این تیم محروم شود.

اكبرپور در گفت‌وگو با خبرگزاری فوتبال ایران، با اشاره به این موضوع اظهار داشت: طبق تصمیم هیئت مدیره از حضور در تمرینات محروم شده‌ام و مشكلی هم با این موضوع ندارم، اما بازیكن اخراجی رضایت‌نامه می‌خواهد اگر استقلالی‌ها مرا نمی‌خواهند رضایت‌نامه‌ام را بدهند تا برای آینده‌ تصمیم بگیرم!

وی در ادامه گفت: اگر استقلالی‌ها فكر می‌كنند كه با رفتن من قهرمان ایران و آسیا می‌شوند، رضایت‌نامه‌ام را بدهند. اگر امروز از استقلال بروم فردا با یك تیم قرارداد می‌بندم و مطمئن باشید كه سیاوش روی زمین نخواهد ماند. اگر از استقلال بروم، می‌دانم چه تیمی را انتخاب كنم تا آنها بدانند چه بازیكنی را از دست داده‌اند.

اكبرپور در ادامه صحبت‌های خود گفت: به اندازه كافی برای استقلال زحمت كشیده‌ام و مهم نیست در آینده چه اتفاقی برای من می‌افتد. در حال حاضر هیچ دینی به استقلال ندارم و اگر مرا نمی‌خواهند، بهتر است كه رضایت‌نامه‌ام را بدهند.

مهاجم استقلال خاطرنشان كرد: من بازیكن 30 ساله نیستم كه سال‌های آخر فوتبالم را تجربه كنم. الان 22 سال دارم و مطمئن باشید با جدایی از استقلال زمین نخواهم خورد. شاید در بازی خود حاشیه داشته باشم ولی با پیش آمدن این شرایط حالا خیلی انگیزه دارم تا در تیم جدیدم همه چیز را ثابت كنم. مسئولان باشگاه بدون صحبت با من حكم دادند كه سر تمرین حاضر نشوم و جالب اینجاست كه حرف‌هایم را نشنیدند.

اكبرپور گفت: بهتر است استقلالی‌ها غیرمستقیم پیغام ندهند. اگر آنها مرا نمی‌خواهند، به طور مستقیم با من صحبت كنند و رضایت‌نامه‌ام را بدهند. در اینصورت می‌دانم برای اثبات خیلی چیزها كدام تیم را انتخاب كنم.

وی در پایان گفت: هیچ‌وقت هواداران واقعی استقلال را از یاد نمی‌برم و آنها می‌دانند كه اكبرپور برای استقلال گردنش را جلوی توپ می‌گذاشت. بازیكنی هم نیستم كه اهل بازارگرمی باشم. به بازیكن اخراجی باید رضایت‌نامه بدهند و اگر باشگاه مرا نمی‌خواهد بهتر است كه هرچه زودتر مرا بازیكن آزاد اعلام كنند.

استقلال جای بی تربیت ها نیست !

شکست تحقیر آمیز استقلال برابر سایپا

گزارش تصویری از دیدار استقلال -سایپا