تبیان، دستیار زندگی
فهرست جامعه مدرسین فهرست خوب و منتخبی است/نیازی نیست برای رأی آوری خوبان به نیمی از نامزدها رأی داد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فهرست جامعه مدرسین

فهرست جامعه مدرسین فهرست خوب و منتخبی است ولی ممکن است نسبت به برخی افراد آن فهرست، نظری داشته باشند که می توانند افرادی که مطمئن هستند باید تغییر دهند تغییراتی را در این فهرست مختصراً ایجاد کنند.

بخش سیاست تبیان

پناهیان

حجت الاسلام علیرضا پناهیان استاد حوزه و دانشگاه  در گفت وگو با خبرگزاری فارس، اظهارداشت: در انتخابات مجلس خبرگان خوب است از تمام افراد ممکن و ظرفیت 16 نفر اسامی که می توانیم بنویسیم، استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: فهرست جامعه مدرسین فهرست خوب و منتخبی است ولی ممکن است نسبت به برخی افراد آن فهرست نظری داشته باشند که می توانند افرادی که مطمئن هستند باید تغییر دهند تغییراتی را در این فهرست مختصراً ایجاد کنند.

این استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: دشمن طرح مفصلی برای مهندسی آرای مردم داشت که عده ای از جوان ها می گفتند اگر بخواهد این مهندسی تحقق یابد خوب است به نیمی از افراد رأی دهیم اما طبق آخرین بررسی ها موج استقبال مردم برای رأی دادن به افرادی که ضد استکبار هستند به قدری افزایش یافته که آن جریان مهندسی آرا نمی گیرد و نیازی نیست برای رأی آوردن خوبان به نیمی از کاندیدها رأی داد، امیدوارم افراد در انتخاب بهترین افراد موفق باشند.


منبع : فارس

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .