تبیان، دستیار زندگی
همایش یاوران حسینی در شهرستان فردیس برگزار شد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

همایش یاوران حسینی در شهرستان فردیس برگزار شد

www.irna.ir

به گزارش تبیان به نقل از ایرنا،رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز در این همایش گفت: همایش یاوران حسین (ع) با هدف فراهم آوردن زمینه های مشارکت مردم در امور معنوی مربوط به بازسازی عتبات عالیات برپا می شود.
سلیمان شکری افزود: بازسازی این مکان مقدس بعد از شکست و نابودی صدام آغاز شد که مشارکت های مردم تاکنون نقش بسزایی در پیشبرد این امر ایفا کرده است.
وی اظهار کرد: پروژه صحن حضرت زهرا(س) در نجف اشرف از جمله پروژه هایی است که در دست اجراست که تاکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
شکری افزود: واگذاری ساخت ضریح حبیب بن مظاهر به ستاد البرز از دیگر افتخارات مهم این ستاد به عنوان یکی از بزرگ ترین پیامدهای فرهنگی این استان است که جمعه گذشته ضریح حبیب بن مظاهر در کرج برای نصب به کشور عراق منتقل شد.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز گفت: متاسفانه بخش های زیادی از اماکن مقدسه در عراق تخریب شده که نیازمند بازسازی است و نذورات مردمی جمع آوری شده در طرح یاوران حسینی برای بازسازی این اماکن هزینه می شود.
شکری افزود: دربهای حرم مطهر آقا سید محمد فرزند بزرگ امام هادی (ع) یکی از پروژه هایی به استان البرز محول شده است که امیدوارم با جمع اوری نذورات مردمی بتوانیم هر چه زودتر دربها را بسازیم.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان فردیس نیز گفت: سال گذشته یک میلیاردو 200 میلیون ریال نذورات مردمی فردیس برای کمک به ستاد بازسازی عتبات عالیات جمع آوری شده است.
علی شهبازی افزود: امسال نیز حدود یک میلیارد ریال از شهرستان فردیس جمع اوری و تحویل ستاد استان البرز شد.
وی ادامه داد: ساخت ضریح حبیب بن مظاهر ماموریتی بود که به همت و تلاش بانوان ستاد بازسازی عتبات عالیات فردیس به پایان رسید.
وی اظهار کرد: ماموریت جدید ستاد بازسازی فردیس برای سال آینده ساخت یکی از دربهای حرم آقا سید محمد از فرزندان امام هادی(ع) که با استان البرز همکاری و مشارکت خواهد کرد.
در پایان مراسم چند نفر از بانوان خادمین ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان فردیس تجلیل شدند.ک/3
7413/ 6155


www.irna.ir

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .