تبیان، دستیار زندگی
چهره ها و پیشکسوتان قرآنی در فجر انقلاب تجلیل می شوند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چهره ها و پیشکسوتان قرآنی در فجر انقلاب تجلیل می شوند

قرآن

جانشین رئیس کمیته قرآن در ستاد دهه فجر از برگزاری مراسم تجلیل از چهره ها و پیشکسوتان قرآنی در ۲۳ بهمن امسال خبر داد.

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری مهر، یوسف افراش در برنامه «صبح گفتگو» رادیو گفتگو در خصوص برنامه های کمیته قرآن ستاد دهه فجر گفت: برای این ایام ویژه برنامه هایی را در کل کشور برنامه ریزی کرده ایم تا زمینه انس و الفت بیشتر آحاد جامعه با کلام وحی را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: عموم این برنامه ها تبلیغی ترویجی هستند؛ چراکه برنامه های آموزشی در طول سال و برای دراز مدت برنامه ریزی می شود؛ اما در این ایام ویژه برنامه هایی از قبیل جشنواره های قرآنی، محافل انس با قرآن و تجدید میثاق جامعه قرآنی با آرمان های امام راحل را داریم.

افراش افزود: در روز ۲۳ بهمن ماه ویژه برنامه ای در راستای تکریم چهره های شاخص قرآنی کشور برگزار می شود و اساتید و پیشکسوتان قرآنی و دارندگان رتبه های اول تا سوم مسابقات بین المللی و... مورد توجه خواهند بود.

معاون ارتباطات سازمان دارالقرآن گفت: دو تواشیح به صورت فارسی عربی در همین راستا تولید و در مراسم ۱۲ بهمن اجرا شد که در مراسم ۲۲ بهمن نیز اجرا می شود و متن، آهنگ و اجرای آن برای گروه های تواشیح سراسر کشور فرستاده خواهد شد.

افراش خاطرنشان کرد: با مساعدت رسانه ملی و دو شبکه رادیو قرآن و قرآن و معارف سیما ویژه برنامه محافل انس با قرآن بسیار خوبی را در تعدادی از استان های کشور داریم؛ همچنین نشست های تحلیلی برگزار می شوند تا بررسی شود در این ۳۷ سال چه اتفاقاتی در حوزه قرآنی کشور صورت گرفته است.

صوت برنامه «صبح و گفت وگو» از طریق سایت شبکه قابل دریافت است.


خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .