تبیان، دستیار زندگی
مراسم سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) در چهارمحال و بختیاری برگزار شد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مراسم سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

به گزارش تبیان به نقل از کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، مراسم سوگواری سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) به روایت در مسجد صاحب‌الزمان(عج) شلمزار برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدحسن چراغی، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان کیار سخنران دعوت شده این مراسم پس از تسلیت شهادت بانوی دو عالم گفت: حضرت فاطمه(س) نخستین شهید راه ولایت است، حضرت زهرا(س) مقامی آنچنان رفیع دارد، به طوری که تنها کسی است که رسول خدا(ص) در عمر مبارکشان دست ایشان را بوسیده و آن حضرت را می‌بوئید و می‌فرمود: من از فاطمه بوی بهشت را استشمام می‌کنم همین طور پیغمبر(ص) در برابر او به قامت بر می‌خواست و به استقبال او جلو می‌رفت و صبر نمی‌کرد که حضرت زهرا(س) به او برسد، خود به سوی او می‌رفت، این حرکت از پیامبر (ص) راجع به هیچ کس نداریم، نه از باب اینکه ایشان فرزند پیغمبر(ص) بود و یا یک عاطفه پدری به فرزند داشته باشد، خیر! پیغمبر فرزندان دیگری هم داشت، راجع به هیچ کدام از آنها چنین نکرده بود، این به سبب مقام عظیم حضرت صدیقه کبری(س) است.
گفتنی است، این مراسم یکم اسفند‌ماه سال‌جاری توسط هیئت مذهبی منتظران ظهور(عج) مسجد صاحب‌الزمان(عج) شلمزار بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار شد.


iqna.ir | خبرگزاری بین المللی قرآن

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .