تبیان، دستیار زندگی
مسابقات قرآن «مشکات» آغاز شد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسابقات قرآن «مشکات» آغاز شد

به گزارش تبیان وی با اشاره به اینکه صبح امروز متسابقان در رشته حفظ قرآن برپا شد، اظهار کرد: قاریان و مرتلان نیز از ساعت 14 تا 16 امروز با هم به رقابت می‌پردازند.

کاظمی با اشاره به حضور 120 شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات، عنوان کرد: مسابقات فوق در رشته‌های قرائت قرآن(ترتیل و تحقیق)، حفظ 2، 5، 10 و 20 جزء و حفظ کل قرآن در دو مقطع سنی بالای 18 سال و زیر 18 سال برپا می‌شود.

مسئول کمیته فنی این دوره از مسابقات با اشاره به هیئت داوران، بیان کرد: تیم داوری متشکل از سعید رحمانی در بخش وقف وابتدا، محمدرضا ابوالقاسمی در بخش تجوید، محسن قاسمی در بخش صوت، مهدی غلام‌نژاد در بخش لحن، امیر آقایی در بخش صحت حفظ و حسن حفظ مسابقات مشکات را قضاوت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه اختتامیه این مسابقات هفته آینده با حضور مسئولان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: همچنین مشابه این مسابقات اردیبهشت‌ماه 95 ویژه بانوان برگزار می‌شود.

کاظمی با اشاره به اینکه زمان مسابقات از دوم به سوم اسفندماه به دلیل استقبال ثبت‌نام‌کنندگان، تصریح کرد: این مسابقات در مجتمع دارالقرآن‌الکریم رباط‌کریم واقع در خیابان داوودیه، خیابان فرهنگیان، فرعی اول برپا خواهد شد.


iqna.ir | خبرگزاری بین المللی قرآن

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .