تبیان، دستیار زندگی
دیدار دو تیم پرسپولیس وراه آهن در مسابقات لیگ برتر (هفته چهاردهم) تخلفاتی را از سوی بازیكنان دو تیم و تماشا گران منتسب به پرسپولیس در پی داشت به همین منظور كمیته انضباطی فدراسیون در قبال رفتار ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

محرومیت های سنگین قرمز و آبی از سوی کمیته انضباطی



محرومیت تماشاگران

دیدار دو تیم پرسپولیس وراه آهن در مسابقات لیگ برتر (هفته چهاردهم) تخلفاتی را از سوی بازیكنان دو تیم و تماشا گران منتسب به پرسپولیس در پی داشت به همین منظور كمیته انضباطی فدراسیون در قبال رفتار تماشاگران پرسپولیس با توجه به سه فقره محكومیت قبلی در فصل جاری، این تیم را به انجام یك بازی بدون تماشاگر (در اولین دیداری كه بعد از این رأی به عنوان میزبان به زمین می رود) محكوم کرد.

همچنین تماشاگران استقلال به دلیل داشتن دو فقره سابقه قبلى و تكرار تخلف در بازى سایپا از حضور در بازى مقابل پاس محروم شده بودند.

تماشاگران این دو تیم به دلیل فحاشی به داور و بازیکنان حریف جریمه شده اند.


شیث دو جلسه و معدنچى 5 میلیون جریمه شدند

شیث رضایى به دلیل هل دادن بازیكن راه آهن دو جلسه از همراهى پرسپولیس محروم شد. این محرومیت بدون در نظر گرفتن كارت قرمز او صادر شده و بدین ترتیب پرسپولیس از همراهى مدافع شمالى اش در بازى ذوب آهن و دو بازى اول دور برگشت مقابل ابومسلم و برق محروم است.

معدنچى هم كه با حركات تحریك آمیزش ثابتى گلر راه آهن را مجبور به واكنش كرده بود مبلغ 5 میلیون و ثابتی 3 میلیون ریال جریمه نقدى شدند.


سرخپوشان 500 هزار تومان جریمه شدند

قبلاً از طرف باشگاه پرسپولیس اعلام شده بود به ازاى هر باخت در خانه بازیكنان مبلغ 500 هزار تومان و براى باخت هاى غیر خانگى 300 هزار تومان از قرارداد كلیه بازیكنان كسر مى شود. براى بازى راه آهن فعلاً این جریمه در نظر گرفته شده است.


فردا، جلسه كمیته انضباطى براى استقلال و سایپا

همچنین كمیته انضباطى فدراسیون فوتبال پس از محكومیت استقلال به انجام بازى بدون تماشاگر مقابل پاس، فردا در مورد تخلفات دیدار سایپا- استقلال تشكیل جلسه مى دهد. طالب لو، فكری و اكبرپور، حسین كاظمی و امیرحسین صادقی از استقلال به عنوان متخلف و محسن ارزانی بازیكن سایپا در مقام مطلع و شاهد ماجرا براى ارایه توضیحات به كمیته انضباطى خواهند رفت. این جلسه فردا از ساعت 15و 30 دقیقه برگزار مى شود.