تبیان، دستیار زندگی
کاپیتان تیم فوتبال استقلال پس از توافق با افشارزاده قرارداد خود را با آبی ها برای 3 سال دیگر تمدید کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تمدید 3 ساله رحمتی با استقلال

کاپیتان تیم فوتبال استقلال پس از توافق با افشارزاده قرارداد خود را با آبی ها برای 3 سال دیگر تمدید کرد.

بخش ورزشی تبیان
رحمتی

مهدی رحمتی دروازه بان و کاپیتان استقلال قراردادش را به مدت 3 سال دیگر با استقلال تمدید کرد. چندی پیش بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال در یکی از اظهاراتش این مسئله را عنوان کرده بود و دیروز مهدی رحمتی بعد از توافق با افشارزاده قرارداد 3 ساله ای را با استقلال امضا کرد. این قرارداد درحالی امضا شد که تا پیش از این مهدی رحمتی قراردادش را سالیانه با استقلال تمدید می کرد ولی او بدون هیچ پیش شرطی و در جلسه ای که کمتر از 10 دقیقه به طول انجامید، قراردادش را با استقلال امضا کرد.
در این جلسه افشارزاده بعد از توافق 3 ساله با رحمتی طی اظهاراتی گفت: «از آن جایی که هواداران از ما درخواست تمدید قرارداد رحمتی را داشتند، ما این کار را انجام دادیم. جا دارد از او بابت همکاری اش تشکر داشته باشم چراکه او همان مبلغی که ما در نظر داشتیم را قبول کرد و بدون هیچ شرط و شروطی قرارداد را امضا کرد.»
 با تمدید قرارداد سیدمهدی رحمتی با استقلال و با توجه به اختلافاتی که او با قلعه نویی دارد، پرسش این است که آیا سرمربی پیشین آبی ها دوباره به این تیم بازنخواهد گشت؟ یا این که در قرارداد رحمتی بندی گنجانده شده که اگر قلعه نویی برگشت او بتواند جدا شود؟ کسی نمی تواند منکر قدرت مهدی رحمتی در استقلال شود. او کاپیتان این تیم است و با پرویز مظلومی رابطه بسیار نزدیکی دارد. مهدی حتی ابتدای فصل خودش گفت برای خرید بازیکنان به مظلومی کمک کرده است. پشت پرده این تمدید قرارداد چیست؟
 آیا این اتفاق، پیامی در خود دارد؟ همه می دانند رحمتی با قلعه نویی چقدر مشکل دارد. این 2 نفر سال گذشته به هم پیغام های زیادی می دادند. مهدی سال گذشته مجبور شد از استقلال به پیکان برود. وقتی امیر از این تیم رفت، او دوباره آبی پوش شد. گویا پشت پرده این تمدید قرارداد در واقع دادن چنین پیغامی به قلعه نویی است که حداقل باید تا 3 فصل آینده قید حضور در استقلال را بزند.


منبع : مهر