تبیان، دستیار زندگی
پارلمان لیبی رای اعتماد به دولت را امروز بررسی می کند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بررسی رای اعتماد به دولت

پارلمان لیبی روز سه شنبه رای اعتماد به دولت وحدت ملی این کشور را به رای می گذارد.

بخش سیاست

لیبی

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه العهد، پارلمان لیبی که از سوی جامعه بین الملل به رسمیت شناخته می شود به جلسات رایزنی خود در خصوص بررسی برنامه های دولت وحدت ملی و کارنامه وزرای پیشنهادی این دولت خاتمه داد. پارلمان لیبی روز سه شنبه در خصوص رای اعتماد به دولت وحدت ملی این کشور که از سوی سازمان ملل متحد حمایت می شود رای گیری می کند.

«عائشه العقوری» نماینده پارلمان لیبی گفت: جلسه دوشنبه پایان رایزنی ها بود و روز سه شنبه در خصوص رای اعتماد به دولت وحدت ملی رای گیری می شود.

پارلمان لیبی ظرف روزهای گذشته طی جلساتی برنامه های دولت و کارنامه وزرای پیشنهادی را که بالغ بر ۱۸ وزیر هستند مورد بررسی قرار داد. لازم به ذکر است که شورای ریاست جمهوری لیبی هفته گذشته در کنفرانسی مطبوعاتی در شهر صخیرات مراکش ترکیب کابینه جدید دولت وحدت ملی لیبی را اعلام کرد.

«فتحی المجبری» سخنگوی شورای ریاست جمهوری لیبی ضمن درخواست از پارلمان لیبی برای رای اعتماد به کابینه جدید دولت وحدت ملی این کشور، تکمیل تلاش ها در این خصوص و حمایت از دولت وحدت ملی لیبی را خواستار شد.

کابینه قبلی دولت وحدت ملی لیبی متشکل از ۳۲ وزیر بود که پارلمان لیبی به دلیل تعداد زیاد اعضای این دولت به آن رای اعتماد نداد.


منبع : خبرگزاری مهر
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .