تبیان، دستیار زندگی
بازی های رایانه ای با اوقات فراغت جوانان پیوند خورده است
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازی‌های رایانه‌ای با اوقات فراغت جوانان پیوند خورده است

خبرگزاری

دبیر جشنواره بازی‌های دیجیتال و الکترونیکی با اشاره به اهمیت بازی‌های رایانه‌ای در پر کردن اوقات فراغت جوانان گفت: اختتامیه جشنواره بازی‌های رایانه‌ای جوانان فردا برگزار می شود.

به گزارش تبیان لقمان شاورانی در گفتگو با خبرگزاری مهر، با بیان اینکه جشنواره بازی‌های دیجیتال و الکترونیک در دو بخش برگزار شد، افزود: اختتامیه بخش خلیج فارس این جشنواره با حضور منتخبان استانی در تهران برگزار شد و اختتامیه این جشنواره با معرفی و تقدیر از نفرات برتر فردا برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره بازی‌های دیجیتال و الکترونیکی با اشاره به شرکت ۴۶۰۰ جوان در جشنواره ملی بازی‌های دیجیتال و الکترونیک ادامه داد: قرار شده است با همکاری ستاد ملی ساماندهی امور جوانان، این جشنواره همه ساله و به طور منظم برگزار شود.

وی اضافه کرد: امروزه با گسترش فناوریهای ارتباطی، موضوع بازیهای رایانه ای از سطح سرگرمی و تفریح فراتر رفته و به عنوان ظرفیتی در پر کردن اوقات فراغت جوانان شناخته می شود به همین دلیل در سطوح عالی نظام و دولت و شورای عالی فضای مجازی به این مساله به طور گسترده پرداخته می شود.

شاورانی با اشاره به تشکیل جلسات کمیسیون تخصصی اوقات فراغت جوانان تاکید کرد: امیدواریم خروجی این جلسات تخصصی و آنچه قرار است در ستاد ساماندهی و شورای عالی جوانان ارائه شود، در جهت تقویت بنیان های بازی های رایانه ای باشد تا بتوانیم از این پتانسیل در بهبود وضعیت اوقات فراغت و اشتغال جوانان و کاهش آسیبهای اجتماعی جوانان استفاده کنیم.

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.