تبیان، دستیار زندگی
دس ایران» برگزار می‌شود بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همزمان با برپایی مراسم‌ پانزدهمین دوره هفته كتاب جمهوری اسلامی ایران در سال 1386، جشنواره بزرگ «25سال ادبیات دفاع مقدس ایران» را برگزار می‌كند. به گزارش خ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جشنواره بزرگ «25سال ادبیات دفاع مقدس ایران» برگزار می‌شود

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همزمان با برپایی مراسم‌ پانزدهمین دوره هفته كتاب جمهوری اسلامی ایران در سال 1386، جشنواره بزرگ «25سال ادبیات دفاع مقدس ایران» را برگزار می‌كند.

به گزارش خبرنگار فارس، در این جشنواره كه طی آن كتاب‌های منتشر شده با موضوع دفاع مقدس از سال 1359 تا سال 1384 مورد داوری و بازبینی قرار می‌گیرد، داوران از میان كتاب‌هایی كه در دوره‌های مختلف عنوان «كتاب سال دفاع مقدس» را كسب كرده‌اند، آثار برتر را انتخاب و معرفی می‌كنند.

در جشنواره بزرگ «25سال ادبیات دفاع مقدس ایران» كه با همكاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برپا می‌شود،‌ همچنین آثاری كه از چشم داوران در دوره‌های مختلف جایزه كتاب سال دفاع مقدس دور مانده‌اند هم بازبینی می‌شوند.

این آثار كتاب‌هایی هستند كه در شناسنامه، سال انتشارشان به عنوان مثال 1384ذكر شده، اما در سال 1385توزیع شده‌اند و در نهایت به عدم شركت این آثار در جایزه كتاب سال دفاع مقدس انجامیده‌ است.

منبع: فارس