تبیان، دستیار زندگی
جمهوری اسلامی، عمود خیمه اسلام است
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جمهوری اسلامی، عمود خیمه اسلام است

ایران

شیخ قبلان نائب رئیس مجلس عالی اسلامی شیعیان لبنان بااشاره به اینکه رهبران جمهوری اسلامی خردمند بوده و امید ما به شمار می روند گفت: جمهوری اسلامی عمود خیمه اسلام است.

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین محمدی، طی سفر به کشور لبنان با شیخ عبدالامیر قبلان، نائب رئیس مجلس عالی اسلامی شیعیان لبنان دیدار و گفتگو کرد.

براساس این گزارش، شیخ قبلان، نایب رئیس مجلس شیعیان لبنان در این دیدار ضمن خیر مقدم به هیات جمهوری اسلامی، اظهارداشت: رهبران جمهوری اسلامی حکیم، شجاع و توانا هستند و جمهوری اسلامی، عمود خیمه اسلام است.

وی با بیان اینکه ما در لبنان همواره خیر خواه جمهوری اسلامی بوده و برای موفقیت و سربلندی ایران دعا می کنیم، تصریح کرد: رهبران جمهوری اسلامی خردمند بوده و امید ما به شمار می روند.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین محمدی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف در این دیدار از مواضع ایشان تشکر نمود و برای ایشان و شیعیان لبنان آرزوی موفقیت کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز پیروزی های رزمندگان اسلام در سوریه و لبنان، مایه مباهات است، گفت: سیاست جمهوری اسلامی در تمام عالم، مبارزه با ظلم و استکبار و دفاع از مظلومان عالم بوده و خواهد بود.


خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .