تبیان، دستیار زندگی
مسابقات قرآن کارکنان تامین اجتماعی در مشهد به پایان رسید
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسابقات قرآن کارکنان تامین اجتماعی در مشهد به پایان رسید

مسابقات قرآن

به گزارش تبیان به نقل از ایرنا، معاون فرهنگی و اجتماعی تامین اجتماعی خراسان رضوی در این مراسم گفت: مسابقات قرآن کریم در راس برنامه های فرهنگی تامین اجتماعی کشور قرار دارد که به رغم محدودیت های مالی تاکنون هر ساله برگزار شده است.
منصور اعتصامی هدف از برگزاری این مسابقات را ترویج فرهنگ قرآنی و عمل به مفاهیم و آموزه های قرآنی در بین کارکنان و مجموعه تامین اجتماعی کشور عنوان کرد.
وی از افزایش 30 درصدی شرکت کنندگان هفدمین دوره مسابقات قرآن کریم تامین اجتماعی در سال جاری خبر داد و افزود: هر سال شاهد افزایش تعداد شرکت کنندگان و استقبال بیشتر کارکنان از این مسابقات هستیم.
وی ادامه داد: در هفدهمین دوره از این مسابقات سه هزار و 800 نفر از کارکنان شاغل در مراکز درمانی و ستاد تامین اجتماعی کشور حضور داشتند.
اعتصامی گفت: این مسابقات در رشته های قرائت قرآن، حفظ، ترتیل و مفاهیم از چند ماه قبل در شهرستان های کشور آغاز شد که از این تعداد 220 نفر به مرحله نهایی راه یافتند.
وی افزود: 40 نفر از راه یافتگان به مرحله نهایی این مسابقات به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند که شامل 20 مرد و 20 زن هستند.
وی اظهار کرد: مرحله نهایی مسابقات قرآن کریم تامین اجتماعی به جز یک دوره در تمام سالها در مشهد و به میزبانی مدیریت درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی برگزار شده است.
3027 / 6053 /1596


www.irna.ir

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .