تبیان، دستیار زندگی
دعوت از عموم مردم برای حضورحداکثری در انتخابات
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دعوت از عموم مردم برای حضورحداکثری در انتخابات

خبرگزاری

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری شبستان از هرمزگان، متن کامل بیانیه دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«إن تنصروا الله ینصرکم و یثبّت اقدامکم»

بی شک انتخابات، اصلی ترین عامل تحقق عینی جمهوریت نظام و نشان تاثیرگذاری مستقیم مردم در تعیین سرنوشت خویش است.

در طول سه دهه و اندی از عمر بابرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، 37 انتخابات در ایران اسلامی برگزار شده است؛ انتخاب هایی که گاه کفه ترازو به نفع جریان های سیاسی مختلفی بوده و این نشان از پویایی و سلامت فرایند دموکراسی در ایران اسلامی دارد.

مردم نیز در تمامی انتخابات با عمل به رهنمودهای حکیمانه و روشنگرانه امام امت، مقام عظامی ولایت، با حضور حماسی و خردمندانه، ضمن تایید نظام، راه نفوذ دشمنان را نیز بسته و توطئه های از پیش طراحی شده را خنثی کرده اند.

این بار نیز در هفتم اسفند ماه، امت ولایت مدار ایران اسلامی در سایه توجهات بقیه الله اعظم(روحی و اروحنا له الفدا) با حضور حداکثری و عالمانه، برگ زرین دیگری بر تاریخ افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم خواهند زد.

مساجد به عنوان خواستگاه اصلی انقلاب و محافظ ارزش های اسلام ناب محمدی همواره در راستای تداوم انقلاب اسلامی پیشگام بوده و در این برهه حساس که نگاه همه دشمنان به انتخابات هفتم اسفند است فعالان مسجدی در کنار اقشار مختلف مردم در این حماسه بزرگ ملی حضور به هم رسانده و موجبات حضور حداکثری را فراهم خواهند کرد.

حضور حداکثری مردم در انتخابات هفتم اسفند، تجدید میثاق با آرمان های والای انقلاب، امام(ره)، شهدا و مقام معظم رهبری(حفظه الله) و پاسخی دندان شکن به یاوه گویی های همه بدخواهان نظام به ویژه استکبار جهانی است.

مردم ولایت مدار و مرزبان خلیج همیشه فارس در استان هرمزگان که همواره با حضور در صحنه های مختلف به ویژه انتخابات، پایبندی خود را به اصول و آرمان های انقلاب و نظام به اثبات رسانده اند، این بار نیز در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت همراه و همگام با امت در سراسر کشور حماسه ای دیگر را رقم خواهند زد.

دبیرخانه کانون های مساجد استان هرمزگان ضمن دعوت از عموم امت خداجوی و آگاه ایران اسلامی به ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد برای لبیک گویی به فرامین ولی امر مسلمین جهان، حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، بر پرهیز کانون ها از جانبداری از کاندیدا، حزب و جناحی خاص تاکید دارد.


خبرگزاری شبستان :: Shabestan News

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .