تبیان، دستیار زندگی
اگر به مواد غذایی طبیعی پیرامونتان دقت کنید خوراکی های مفیدی برای مقابله با بیماری هایی مانند سرطان خواهید یافت. زردچوبه یکی از طلاهای خوراکی است که برای پیشگیری از سرطان سینه فوق العاده عمل می کند
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیشگیری از سرطان سینه با این درمانگر طلایی + روش تهیه

اگر به مواد غذایی طبیعی پیرامونتان دقت کنید خوراکی های مفیدی برای مقابله با بیماری هایی مانند سرطان خواهید یافت. زردچوبه یکی از طلاهای خوراکی است که برای پیشگیری از سرطان سینه فوق العاده عمل می کند.

فاطمه مهدی پور - بخش تغذیه و آشپزی تبیان
نوشیدنی طلایی

در روزگار ما مهم ترین مسئله برای مقابله با سرطان، بحث پیشگیری آن است. می توان از مواد غذایی که روزانه مصرف می کنیم درمان هایی تهیه کرد که بدن را در برابر آسیب های خارجی محافظت می کنند. اگر به مواد غذایی طبیعی پیرامونتان دقت کنید خوراکی های مفیدی برای مقابله با بیماری هایی مانند سرطان خواهید یافت. زردچوبه یکی از طلاهای خوراکی است که برای پیشگیری از سرطان سینه فوق العاده عمل می کند.

پژوهش ها چه می گویند؟

نتایج پژوهشی که در دانشگاه میشیگان ایالات متحده ی آمریکا انجام شده است نشان می دهد که مصرف روزانه ی زردچوبه اثرات فوق العاده ای در بدن دارد. علاوه بر زردچوبه، فلفل سیاه نیز چنین تاثیر شگفت انگیزی بر جای می گذارد.

محققان بر این عقیده هستند فلفل سیاه اثرات ضدسرطانی زردچوبه را بالا می برد. ترکیب این دو ماده باعث نابودی سلول های سرطانی شده و از تجدید آن ها پیشگیری می کند

به عقیده ی محققان  ترکیبات موجود در این دو ماده ی طبیعی یعنی «پیپرین» و «کورکومین» اثرات فوق العاده ای در پیشگیری از این بیماری مهلک دارند. این ترکیبات قادر هستند که روی سلول های ناسالم تاثیر گذاشته و تعداد آن ها را کاهش دهند در حالی که آسیبی به سلول های سالم وارد نمی کنند.

ترکیبی فوق العاده

محققان بر این عقیده هستند فلفل سیاه اثرات ضدسرطانی زردچوبه را بالا می برد. ترکیب این دو ماده باعث نابودی سلول های سرطانی شده و از تجدید آن ها پیشگیری می کند. زردچوبه به تنهایی 300 آنتی اکسیدان دارد. به همین دلیل یک ادویه ی بی نظیر و درمانگر محسوب می شود. شما می توانید یک داروی درمانگر به کمک این دو ادویه ی ساده و بی ادعا تهیه کرده و از بدنتان محفاظت کنید؛ چون باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شده و از بروز سرطان پیشگیری می کنند.

مواد لازم
آب پرتقال                1 عدد
آب لیموترش            2 عدد
زنجبیل تازه             1 ریشه
هویج کوچک            5 عدد
خیار                       1 عدد
فلفل سیاه              1 نوک انگشت
زردچوبه                  1 قاشق غذاخوری

روش تهیه
تمام مواد را به خوبی شسته و آماده کنید. آن ها را داخل مخلوط کن بریزید و کاملا میکس کنید. می توانید از غذاساز نیز استفاده کنید. کمی آب به ترکیب تان اضافه کنید تا رقیق تر شود. سپس این نوشیدنی درمانگر طلایی را در طول روز میل کنید.


مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.