تبیان، دستیار زندگی
پاسخ انجمن راهنمایان درباره کنوانسیون ۲۰۱۷
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پاسخ انجمن راهنمایان درباره کنوانسیون ۲۰۱۷

title

رئیس هیئت مدیره کانون سراسری راهنمایان گردشگری در پاسخ به انتقادات مسئولان جامعه راهنمایان مبنی بر برگزاری کنوانسیون ۲۰۱۷ پاسخ هایی را ارائه کرد.

به گزارش تبیان به نقل از خبرنگار مهر، در حاشیه برگزاری جشن راهنمایان گردشگری که از روز گذشته در شهر اصفهان در حال برگزاری است و تا روز دوم اسفندماه ادامه خواهد داشت، یک نشست مطبوعاتی برگزار شد و آرش نورآقایی رئیس کانون صنفی انجمن های راهنمایان گردشگری گفت: دوستان در جامعه راهنمایان گفته بودند که شعار و آرم در نظر گرفته شده برای کنوانسیون ۲۰۱۷ هیچ نشانه ای از ایران ندارد، در صورتی که ما برای طراحی این آرم از پنجره های کاخ گلستان استفاده کردیم. شما ببینید اگر کلمه ایران از این آرم گرفته شود آیا باز هم هیچ نمادی از ایران وجود ندارد؟

وی گفت: کنوانسیون ۲۰۱۷ راهنمایان برای کانون صنفی راهنمایان گردشگری نیست بلکه برای همه راهنمایان کشور است. من باید از هویت همه راهنمایان استانها حمایت کنم. ما باید به این موضوع پاسخ شایسته سالاری بدهیم. ما از سالها پیش هر زمان که جشن را برگزار کرده ایم و یا حتی در طول سال دوره های آموزشی برای راهنمایان داشته ایم اما دوستان می گویند که این آموزشها فقط به یک دوره کوتاه آن هم در حاشیه جشن محدود می شود. رئیس جامعه راهنمایان به من گفته بود که می خواهیم در برگزاری این کنوانسیون با شما همکاری کنیم. من خواستم که تفاهم نامه ای بسته شود، آنها نامه ای فرستادند و اعلام کردند که به ما سهم برابر بدهید. من پاسخ دادم برای برگزاری جشن راهنمایان در مشهد، ما حدود ۵۳ میلیون تومان ضرر داده ایم، اگر سهم برابر می خواهند حداقل باید نصف آن را به ما بپردازند و در ضررهایمان نیز سهم برابر داشته باشند، نمی توان زحمت همه راهنمایان را زیر سوال برد.

وی گفت: ما ۹ سال است که جشن ملی برای یک جشن بین المللی برگزار می کنیم تا درک درستی از سهم خواهی ها و همکاری ها وجود نداشته باشد، ما هم پاسخی نداریم. من به آنها در روز ۵ آبان اعلام کرده ام که نمی توانیم سهم برابر بدهیم.


خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .