تبیان، دستیار زندگی
مردم به خوبی صحبت های کاندیداها را نقادی می کنند پس نامزدهای انتخابات بدانند که نمی توانند مردم را سرکار بگذارند بنابراین باید وعده هایشان منطبق بر وظایف قانونی یک نماینده باشد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نقد سخنان نامزدها

مردم به خوبی صحبت های کاندیداها را نقادی می کنند پس نامزدهای انتخابات بدانند که نمی توانند مردم را سرکار بگذارند بنابراین باید وعده هایشان منطبق بر وظایف قانونی یک نماینده باشد.

بخش سیاست تبیان
انتخابات

یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت : تجربه جهانی نشان داده است که پشتوانه اصلی هر حکومتی به ویژه نظام جمهوری اسلامی ایران که مبتنی بر آراء مردم است، حمایت مستمر و همیشگی مردم از حاکمیت به اشکال مختلف و حضورشان در صحنه است.
نورالله حیدری در گفت وگویی اظهار کرد: حضور مردم در صحنه و حمایت از حاکمیت و مشارکت حداکثری آن ها در انتخابات نشان دهنده علاقه مردم به حاکمیتشان است. یعنی هر چه مشارکت مردم بالاتر باشد، به معنای پذیرش و قبول حاکمیت، انقلاب و نظام است.
وی با بیان اینکه حضور و حمایت مردم از حاکمیت به افزایش اقتدار نظام در عرصه جهانی و منطقه ای می انجامد، تصریح کرد: حضور مردم در صحنه و مشارکت حداکثری در انتخابات منجر به افزایش امنیت کشور و ناامیدشدن طمع دشمنان می شود و جامعه بازیرساخت امنیت و اقتدار به سرعت می تواند درراستای کار و اشتغال و سازندگی حرکت کرده و مسولین در زمینه گره گشایی از مشکلات مردم با انگیزه هر چه بیشتر انجام وظیفه کنند.
این فعال سایسی با اشاره به اینکه مردم ایران سابقه و تجربه شرکت در انتخابات های گوناگون را دارند، گفت: مردم به خوبی صحبت های کاندیداها را نقادی می کنند پس نامزدهای انتخابات بدانند که نمی توانند مردم را سرکار بگذارند بنابراین باید وعده هایشان منطبق بر وظایف قانونی یک نماینده باشد.
حیدری با تاکید بر اینکه نامزدهای انتخابات باید با صداقت و بر اساس وظایف و اختیارات قانونی خود سخن بگویند اظهار کرد: نمایندگان باید با توجه به قانون بستر تحقق وعده هایشان را فراهم کنند و با وعده های صادقانه، امید و انگیزه حضور در مردم را افزایش دهند.
این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مجریان و ناظران انتخابات باید حق الناس بودن رای مردم را مورد توجه قرار دهند، تصریح کرد: ناظران و مجریان انتخابات باید در نقش قانونی که برایشان تعیین شده است و با انگیزه الهی وظایفشان را انجام دهند.
حیدری خاطر نشان کرد: حضور گسترده مردم در صحنه حجت را بر مسئولان تمام می کند، بنابراین پس ازانتخابات ، منتخبین جدید باید سازکار مناسبی برای تحقق مطالبات مردم را در پیش بگیرند.

برای شرکت در نظر سنجی دهمین دوره انتخابات مجلس اینجا کلیک کنید


منبع : ایسنا