تبیان، دستیار زندگی
حضور ملت در صحنه همواره سبب عقب نشینی دشمن شده است
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

عقب نشینی دشمن

رئیس قوه قضاییه با تأکید بر حضور پرشور در انتخابات تصریح کرد: ملت ایران بصیرت دارد و هر وقت درصحنه حضور یافت، دشمن عقب نشینی کرده است.

بخش سیاست تبیان

لاریجانی

به گزارش تبیان به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله صادق آملی لاریجانی در جمع مردم بابل، حضور مردم را درصحنه لازم دانست و گفت: هر وقت مردم درصحنه حضور پیدا کردند، دشمن عقب نشینی کرده است.

وی با اشاره به بحث هسته ای و ایستادگی ملت گفت: خداوند را شاکریم که ملت برای اهداف انقلاب و سعادت خودشان نظامی را برپا کرده اند که در قانون اساسی آن تصریح شده که نظام بر اساس توحید، نبوت و معادت است.

لاریجانی بابیان اینکه خداوند نعمت بزرگی به ملت عطاءکرده است گفت: بااینکه مشکلات اقتصادی و رکود وجود دارد اما مردم بصیرت دارند و باوجود مشکلات به اصل نظام وفادارند و برای اصل نظام همه وجود خود را گذاشته اند.

وی تأکید کرد: انشاء الله انتخابات با حضور گسترده، بااقتدار و باصلابت برگزار شود تا دشمنان بفهمند مردم ما بصیرت هستند و پای انقلاب ایستاده اند از اینرو ما باید برای شناخت دین، اهداف، معارف آن تلاش کنیم و برای اجرای آن کوشش به خرج دهیم.

لاریجانی بصیرت در اجرای دین را اصلی مهم برشمرد و گفت: وقتی در اجرا نباشد انسان دچار اشتباه می شود و ما باید به دنبال تحصیل بصیرت باشیم.

وی با اشاره به اینکه مردم بصیرند و از مردم جلوتر هستند عنوان کرد: مردم با حضورشان در انتخابات به دهان دشمن خواهند زد که این امر نشانه بصیرت است.

رئیس قوه قضاییه با تأکید بر اینکه باید به دنبال بصیرت و فرزند زمانه خود باشیم افزود: باید با تشخیص فضای زمانه، عمل به موقع انجام دهیم و درصحنه باشیم.

وی بصیرت در شناخت دین و اجرای دین را امری لازم برشمرد و گفت: دو بستر، ضعف و فضا برای بصیرت داریم و باید احکام خدا و معارف را بشناسیم زیرا اگر بخواهیم به بصیرت در دین دست یابیم باید در قرآن و روایت شور کنیم زیرا تفکر در دین، مصداق بصیرت است.


منبع : خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .