تبیان، دستیار زندگی
پروانه مافی: می خواهیم اشتغال و رونق اقتصادی ایجاد کنیم/ علی نوبخت: من طراح طرح تحول سلامت هستم
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ما به روحانی رای دادیم

حسینی : این ما بودیم که به دکتر حسن روحانی رأی دادیم تا با طرح جهان عاری از خشونت، پروژه ایران هراسی را نقش بر آب کند.

بخش سیاست تبیان

حسینی

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری فارس، دومین همایش ائتلاف اصلاح طلبان و حامیان دولت با حضور اکثر کاندیداهای مورد حمایت این ائتلاف در تهران برگزار شد.

سیده فاطمه حسینی عضو لیست ائتلاف اصلاح طلبان و حامیان دولت در این همایش، اظهار داشت: این ما بودیم که به دکتر حسن روحانی رأی دادیم تا با طرح جهان عاری از خشونت، پروژه ایران هراسی را نقش بر آب کند.

وی افزود: نسلی هستیم که از بگم بگم ها خسته شده ایم و می خواهیم فصلی نو در سپهر سیاسی ایجاد شود.

حجت الاسلام مازنی نیز اظهار داشت: اصلاح طلبان و اعتدالیون از متن قرآن و سخنان امام چنین آموختند که ما حاضریم همه حصرها را بشکنیم به شرطی که شما پای صندوق های رأی حضور یابید.

وی افزود: ما می توانیم همان گونه که با عقلانیت حصر اقتصادی را شکستیم در داخل نیز حصر داخلی را بشکنیم.

فریده اولاد قباد نیز در این همایش گفت: یکی از دغدغه های من استقلال دانشگاه ها است.

وی افزود: همه باید برای حاکمیت قانون، احیای قانون ملت که در فصل 3 قانون اساسی آمده است، تلاش کنیم.

علی نوبخت برادر سخنگوی دولت و عضو لیست ائتلاف اصلاح طلبان و حامیان دولت در دومین همایش اصلاح طلبان گفت: من کار طبابت را به تبعیت از اباعبدالله الحسین(ره) رها کردم؛ چراکه از آسیب های اجتماعی برای ملت ایران خبر دارم و بسیار شرمنده ام که از آنها اسم ببریم.

وی بابیان اینکه من طراح طرح تحول سلامت هستم، گفت: ما این طرح را طراحی کردیم تا مثل گذشته مردم ایران وقتی به بیمارستان های دولتی مراجعه می کنند، به آنها نگویند تا پول ندهید بیمارتان را معالجه نمی کنیم.

پروانه سلحشور دیگر عضو لیست ائتلاف اصلاح طلبان و حامیان دولت نیز خطاب به حضار گفت: این حق شما است که جوانی کنید و شاد باشید، حق مسلم ما مبارزه با کسانی است که خاک میهن مان را به تاراج می دهند.

محمدرضا نجفی نیز تأکید کرد: مجلسی باید ساخته شود که مقتدرانه در رأس امور باشد، ما مجلسی آرام می خواهیم.

وی افزود: ما در مجلس دهم آشتی ملی را برپا خواهیم کرد.

محمود صادقی در این همایش گفت: ما به دلواپسان می گوییم که با ملت ایران با زبان تکریم سخن بگویید نه تهدید.

وی ادامه داد: نماینده ملت باید شجاع باشد تا بتواند در برابر فساد سازمان یافته و اختلاس ویرانگر بایستد و مقابله کند و ریشه های فساد را از پایه بخشکاند.

داود محمدی عضو لیست ائتلاف اصلاح طلبان و حامیان دولت در دومین همایش اصلاح طلبان در خانه والیبال تهران تصریح کرد: قانون اساسی و نهادهای تأثیرگذار همگی بر اساس اراده ملت تعیین شده اند و ما می خواهیم در مجلس یک بار دیگر ارائه ملت را حاکم کنیم.

پروانه مافی عضو حزب کارگزاران و عضو لیست ائتلاف اصلاح طلبان و حامیان دولت نیز خاطرنشان کرد: ما با صدای بلند به رکود، بیکاری و فساد «نه» می گوییم و به دنبال ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی خواهیم بود.

وی افزود: فردای ایران ما روشن است. ما انقلاب کردیم که جوانانمان بیکار نباشند و از فردایشان نگرانی نداشته باشند، نه اینکه شاهد فساد چند میلیارد دلاری باشیم.


منبع : خبرگزاری فارس

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .