تبیان، دستیار زندگی
در آستانه عید مبعث حضرت رسول اكرم صلی‌الله علیه و آله و نزول قرآن كریم گوشه‌ای از فعالیت های سازمان در قالب كارنامه پنج ساله سازمان دارالقرآن الكریم از سال 81 تا 85 انتشار یافت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

كارنامه پنج‌ساله سازمان دارالقرآن الكریم منتشر شد

سازمان دارالقرآن الكریم

در آستانه عید مبعث حضرت رسول اكرم صلی‌الله علیه و آله و نزول قرآن كریم گوشه‌ای از فعالیت های سازمان در قالب كارنامه پنج ساله سازمان دارالقرآن الكریم از سال 81 تا 85 انتشار یافت.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، در این كارنامه كه در 12 صفحه آماده شده است معرفی اجمالی وظایف و ماموریت‌های اساسی، آشنایی با شرح وظایف، ماموریت‌های فراسازمانی كه خود شامل طرح جامع نهضت قرآن آموزی، طرح اعطای مدرك تحصیلی به حفاظ قرآن كریم، تهیه و اجرای طرح جامع قرآنی كشور، طرح آموزش قرآن كاركنان دولت، صدور مجوز برای مراكز و موسسات قرآنی، تهیه و تدوین آیین نامه و ضوابط تصحیح قرآن كریم، برگزاری همایش ناشران و خطاطان قرآن كریم، طرح و اجرای برنامه های آموزش در قالب 33 طرح آموزش قرآن كریم از سطوح مختلف و همچنین معرفی فعالیت‌های جانبی كه شامل فروشگاه محصولات قرآنی (بصائر)، تالیف و انتشار كتب، نشریه قرآنی بصائر، تولید لوح های فشرده آموزشی و... است را می خوانیم.

این گزارش حاكی است جهت آشنایی با فعالیت‌های سازمان كارنامه پنج‌ساله سازمان دارالقرآن الكریم برای مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی، سازمانها، وزارتخانه ها، مراكز و موسسات قرآنی دولتی و غیردولتی و ادارات كل تبلیغات اسلامی استانها ارسال می‌گردد.

 روابط عمومی موسسه تبیان