تبیان، دستیار زندگی
فهرست های متفرق به معنای شکستن رأی است
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فهرست متفرق یعنی شکست رای

به هر طریقی که بوده، افرادی ساعت ها بحث کردند و به یک نتیجه واحد رسیدند و کار تشکیلاتی به ما دیکته می کند که باید لیست واحدی پیش ببریم و به پیروزی برسانیم، چرا که با حضور فردی در انتخابات نه می توانیم خودمان وارد مجلس شویم و نه بجایی خواهیم رسید.

بخش سیاست تبیان

چمران

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری فارس، مهدی چمران رئیس شورای شهر اسلامی شهر تهران در اجتماع انتخاباتی غلامعلی حداد عادل که ظهر امروز در مسجد امام صادق (ع) برگزار شد، گفت: دشمنان سالها سعی در تحریم انتخابات داشتند اما امروز دشمن به جای تحریم انتخابات، مسیر تخریب را در پیش گرفته است.

وی با بیان اینکه یکی از معیارهای رشد کشور، میزان شرکت مردم در انتخابات است و جمهوری اسلامی ایران نشانه کامل این رشد است، خاطرنشان کرد: آنها امروز به جای تحریم، مسیر تهدید را در پیش گرفتند و از آن سوی آبها می گویند به چه کسی رأی دهید و به چه کسی رأی ندهید و برای ملت ما تعیین تکلیف می کنند، در حالی که اگر قرار بود آنان برای ملت ما تکلیف مشخص کنند، تلاش های آنان قبل از پیروزی انقلاب نتیجه می داد.

چمران با اشاره به فضای سنگین تبلیغاتی و تخریبی که از داخل و خارج مدیریت می شود، تصریح کرد: آنان همان مسیر تحریم انتخابات را در پیش گرفتند و اصولگرایان باید در فضای مجازی فعالیت بیشتری داشته باشند.

چمران با بیان اینکه اصولگرایان در فضای مجازی آنچنان که باید فعال نیستند و یا به آن حق فعالیت نرسیده اند، تصریح کرد: آنها بیشتر به برنامه های چهره به چهره و حضور در مساجد بسنده می کنند که البته این حرکت نیز بسیار ارزشمند است اما نباید فعالیت در فضای مجازی را نیز فراموش کنید.

رئیس شورای شهر اسلامی شهر تهران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ارائه لیست های متفرق و متشتت و حضور فردی در انتخابات موجب شکسته شدن رأی خواهد بود، تصریح کرد: به هر طریقی که بوده، افرادی ساعت ها بحث کردند و به یک نتیجه واحد رسیدند و کار تشکیلاتی به ما دیکته می کند که باید لیست واحدی پیش ببریم و به پیروزی برسانیم، چرا که با حضور فردی در انتخابات نه می توانیم خودمان وارد مجلس شویم و نه بجایی خواهیم رسید.

چمران در بخش دیگری از صحبت های خود به ابعاد شخصیتی حداد عادل نماینده مردم پرداخت و اظهار داشت: خلوص نیت، بصیرت و شجاعت سیاسی از ویژگی های بارز آقای حداد عادل است و وی از جمله شخصیت های انقلابی است و اینکه حرکت ساز و جریان ساز هستند یعنی هم خودشان حرکت می کنند و هم جامعه را به حرکت درمی آورند.

وی با اشاره به ضرورت شجاعت سیاسی تصریح کرد: شجاعت سیاسی به این معناست که فرد بتواند در زمان مشخص از حق دفاع کند و مرعوب نشدن و نترسیدن از صاحبان قدرت، شفافیت در گفتار و عمل، استقامت در راه انقلاب از جمله ویژگی هایی است که ممکن است کمتر کسی آن را داشته باشد و این موضوع جزو ویژگی های شخصیتی غلامعلی حداد عادل است.


منبع : فارس

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .