تبیان، دستیار زندگی
مواردی که ستادهای انتخاباتی ملزم به رعایت آن هستند، به رؤسای ستادها اعلام شده و اگر فرد یا افرادی بخواهند خارج از ضوابط و قوانین برای مردم ایجاد مزاحمت کنند، مطابق قانون با آنان برخورد خواهد شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

امنیت انتخاباتی

مواردی که ستادهای انتخاباتی ملزم به رعایت آن هستند، به رؤسای ستادها اعلام شده و اگر فرد یا افرادی بخواهند خارج از ضوابط و قوانین برای مردم ایجاد مزاحمت کنند، مطابق قانون با آنان برخورد خواهد شد.

بخش سیاست تبیان
انتخابات

به گزارش تبیان به نقل از ایرنا ، سردار حسین ساجدی نیا با تاکید بر سخنان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر عدم دخالت نیروهای نظامی و انتظامی در مباحث سیاسی مرتبط با انتخابات افزود: پلیس با عمل به این فرموده، ضمن تامین امنیت ستاد انتخاباتی نامزدهای سیاسی، از بروز هر گونه بی قانونی در روند برگزاری انتخابات جلوگیری خواهد کرد.
وی تصریح کرد: همه نامزدهای که تایید صلاحیت شده اند مورد حمایت پلیس قرار دارند و کسانی که در زمان تبلیغات قانونی نامزدها سعی کنند با ایجاد مشکلات و جو سازی، فضای سالم انتخابات را بر هم بزنند با برخورد قانونی پلیس روبرو خواهند شد.
سردار ساجدی نیا با اشاره به جلسات مکرر پلیس و روسای ستاد انتخاباتی نامزدهای مجلس شورای اسلامی، گفت: این جلسات منجر به بررسی همه جانبه موضوع مهم برقراری نظم و امنیت ستادهای انتخاباتی و تبلیغات سالم در راستای ایجاد فضای بانشاط و پرشور سیاسی در آستانه برگزاری انتخابات هفتم اسفند شده است.
رئیس پلیس تهران بزرگ با تاکید بر حضور میلیونی مردم به ویژه شهروندان تهرانی در انتخابات هفتم اسفندماه گفت: به طور قطع در این دوره از انتخابات نیز شاهد خلق حماسه ای باشکوه در راستای دفع توطئه های دشمن و سربلندی و اقتدار بیش از پیش از نظام جمهوری اسلامی خواهیم بود.
سردار ساجدی نیا با تاکید بر لزوم پایبندی نامزدهای انتخاباتی و هواداران آنها به قانون، اظهار کرد: ستادهای انتخاباتی و طرفداران نامزدها با رعایت اخلاق و موازین قانونی، بستر مناسب برای خلق حماسه سیاسی در سایه حفظ روحیه برادری و اخوت را فراهم کنند.
وی راهبرد پلیس پایتخت در زمان انتخابات را تامین نظم و امنیت صندوق های رای و انتظام بخشی به امور انتظامی، اجتماعی و ترافیکی عنوان کرد و گفت: مواردی که ستادهای انتخاباتی ملزم به رعایت آن هستند، به رؤسای ستادها اعلام شده و اگر فرد یا افرادی بخواهند خارج از ضوابط و قوانین برای مردم ایجاد مزاحمت کنند، مطابق قانون با آنان برخورد خواهد شد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از همکاری خوب شهروندان با پلیس در همه موارد و موضوعات اجتماعی و انتظامی تمجید کرد و افزود: تمام پیش بینی های لازم برای تامین امنیت انتخابات اندیشیده شده و شهروندان در صورت مشاهده هر مورد مشکوک و غیرقانونی، مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 و یا ن مراکز انتظامی گزارش کنند.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، هفتم اسفندماه به صورت همزمان برگزار می شود.  استان تهران دارای 35 کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و 16 نماینده در مجلس خبرگان رهبری است.

برای شرکت در نظر سنجی دهمین دوره انتخابات مجلس اینجا کلیک کنید


منبع : ایرنا