تبیان، دستیار زندگی
استان گلستان دارای آبشارها و چشمه سارهای فراوان و به سرزمین آبشاران معروف است و با توجه به جذابیت های طبیعی فراوان به گنجینه اکوتوریسم ایران مشهور است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گلستانی از آبشارها

استان گلستان دارای  آبشارها و چشمه سارهای فراوان و  به سرزمین آبشاران معروف است و با توجه به جذابیت های طبیعی فراوان به گنجینه اکوتوریسم ایران مشهور است.

به کوشش رحیمه زرگر- بخش گردشگری تبیان

از جمله آبشارهای این سرزمین می توان به آبشار شیرآباد،کبودوال،گلستان،آبشار لووه، آبشار پشمکی،آبشار حسینا ،آبشار لولوم و ... اشاره کرد که همگی با توجه به گردشگاهی و طبیعی بودن در ایام سال مسافران زیادی را جذب می کند.
آبشار "شیرآباد" که در جنوب شهر "خان" واقع شده با توجه به موقعیت خاص و وجود 7 آبشار در 7 طبقه و غار منحصر به فرد آن مورد توجه گردشگران فراوانی است.

آبشار شیرآباد آبشار شیرآباد آبشار شیرآباد آبشار شیرآباد آبشار شیرآباد آبشار شیرآباد آبشار شیرآباد آبشار شیرآباد آبشار شیرآباد آبشار شیرآباد آبشار شیرآباد آبشار شیرآباد آبشار شیرآباد آبشار شیرآباد آبشار شیرآباد آبشار شیرآباد آبشار شیرآباد آبشار شیرآباد آبشار شیرآباد آبشار شیرآباد آبشار شیرآباد آبشار شیرآباد آبشار شیرآباد آبشار شیرآباد آبشار شیرآباد آبشار شیرآباد


منابع:سیری در ایران،مهر،فارس،گلستان،گردشگرها،همگردی