تبیان، دستیار زندگی
به گزارش روابط عمومی، باشگاه کاربران موسسه فرهنکی اطلاع رسانی این اطلاعیه را برای ایمن سازی رمزهای ورود به شبکه صادر کرده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اطلاعیه تبیانی ها برای غیرفعالسازی رمزهای ناایمن کاربران

موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان طی اطلاعیه ایی نسبت به غیرفعالسازی رمزهای ناایمن کاربران شبکه اجتماعی وابسته به این موسسه در مدت کمتر از یک هفته هشدار داد.

هومن بهلولی- روابط عمومی

عضویت تبیان

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیات اسلامی، باشگاه کاربران موسسه فرهنکی اطلاع رسانی این اطلاعیه را برای ایمن سازی رمزهای ورود به شبکه صادر کرده است.

در متن اطلاعیه آمده است:«کی از اصول اولیه حفظ و حراست اطلاعات شخصی در دنیای مجازی، استفاده از رمز عبور مطمئن و غیرقابل پیش بینی در فضای اینترنت است. با توجه به اهمیت این موضوع و عدم توجه برخی از کاربران در انتخاب یک رمز عبور مطمئن در سایت، تصمیم گرفته شده تا رمز عبور تمام کاربرانی که رمز عبور آن ها غیرمطمئن و ناامن بوده است، غیرفعال شود.

آن دسته از کاربران گرامی که رمز عبور ساده و غیرمطمئن داشته اند، یعنی رمز عبور آن ها صرفاً شامل عدد بوده است و یا از ساده ترین رمزها استفاده کرده اند و همچنین کاربرانی که شناسه کاربری خود را به عنوان رمز عبور نیز به کار برده اند، حذف شده است و این عزیزان می بایست در اولین مراجعه مجدد خود به سایت، نسبت به تغییر رمز و انتخاب یک رمز عبور مطمئن، اقدام نمایند.

در صورتی که رمز عبور کاربر تغییر کرده باشد، در اولین ورود به سایت، با پیام هشدار زیر مواجه خواهد شد:

توجه داشته باشید که رمز عبور جدید می بایست حداقل ۶ و حداکثر ۱۶ کاراکتر باشد، شامل نام کاربری و یا تکرار آن نباشد و همچنین شامل حداقل یک حرف و حداقل یک عدد باشد.در صورتی که دسترسی به پست الکترونیک و یا شماره تلفن ثبت شده در فرم عضویت (برای دریافت کد فعالسازی) فراهم نباشد و یا قصد تغییر دو گزینه فوق را داشته باشید، می بایست درخواست کامل خود را به همراه اطلاعات شخصی ثبت شده در فرم عضویت سایت، در بخش مشاوره - مشکلات ما و شما - عضویت، ثبت نمایید و یا درخواست خود را به پست الکترونیک بخش عضویت سایت به آدرس ارسال نمایید.»

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی http://www.tebyan.net/ مراجعه کنند.