تبیان، دستیار زندگی
مجلس اختصاص درصد اعتبارات دستگاه ها به ورزش و جوانان را تکلیف کند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مجلس اختصاص درصد اعتبارات دستگاه‌ها به ورزش و جوانان را تکلیف کند

title

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه یک درصد از اعتبارات دستگاه‌ها باید به حوزه ورزش و جوانان اختصاص یابد، گفت: مجلس شورای اسلامی این موضوع را به تکلیف دستگاه‌ها تبدیل کند.

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری مهر، محمود گودرزی در شصتمین جلسه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان با اشاره به پیشنهادات مطرح شده از سوی نمایندگان دستگاه‌های مختلف، گفت: در ارائه پیشنهادات باید به راهکارهای اجرایی و شدنی بسنده کرد. در دهه‌های اخیر نوشتن سند و راهبرد باب شده که عمدتا به نتیجه هم نمی‌رسد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه سند توسعه سازمان‌های مردم نهاد جوانان گام مثبتی در حوزه حمایت از سمن‌ها به شمار می‌رود، افزود: دستگاه‌های مختلف برای اجرایی شدن این برنامه یک گام کوچک بردارند و تجربه ثابت کرده است گام‌های ضربتی، توفیقی ندارد. راهکارها باید عملیاتی باشد، زیرا اگر به دنبال تغییرات وسیع و بسیار مهم باشیم، متوقف خواهیم شد.

وی ادامه داد: باید بتوانیم بگوییم که در یک بازه زمانی در اجرای برنامه‌ها از نقطه‌ای به نقطه‌ای دیگر رسیده‌ایم زیرا، شعارهای پر طمطراق اجرایی نیست.

گودرزی با اشاره به برخی سخنان مقامات استانی استان زنجان که در ابتدای جلسه گزارشی از وضعیت جوانان استان ارائه دادند، گفت: استاندارانی که به این جلسه می‌آیند از موضع اپوزیسیون صحبت نکنند، بلکه از موضع کارگزاران نظام صحبت کنند. نقد لازم است و دولت یازدهم، دولت تدبیر و امید است و با وجود همه مشکلات باید همگان بدانند که اقدامات خوب و پسندیده‌ای انجام شده است.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: هیچ گاه این وزارتخانه ادعا نکرده که همه امور را خودش انجام می‌دهد، بلکه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان برای ایجاد یک تقسیم کار ملی در دستگاه‌های مختلف شکل گرفته است که دبیرخانه آن در وزارت ورزش و جوانان است.

وی اضافه کرد: امیدواریم مجلس شورای اسلامی هزینه‌کرد یک درصد اعتبارات دستگاه‌ها در حوزه ورزش و جوانان را از حالت انتخابی به تکلیفی تبدیل کند که رقم خوبی است و می‌تواند مشکل‌گشای بخش جوانان و ورزش باشد.

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.