تبیان، دستیار زندگی
آگاهی بخشی زوج ها عامل مهمی در تحکیم بنیان خانواده است
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آگاهی بخشی زوج ها عامل مهمی در تحکیم بنیان خانواده است

title

به گزارش تبیان به نقل از ایرنا، مریم بیدخام در نشست نقد و بررسی فیلم مستند 'جای خالی خانم و آقای ب' که در فرهنگسرای بانو برگزار شد، افزود: طلاق پس از اعتیاد و ناباروری دومین عامل جدایی در خانوادهاست که برای کاهش آن براساس منویات مقام معظم رهبری باید آگاهی بخشی به جوانان را در دستور کار خود قرار دهیم.
به گفته وی، هم اکنون در کشور 50 مرکز درمان ناباروری فعال است و در این رابطه ایران در ردیف 10 کشور برتر جهان قرار گرفته است.
بیدخام بهترین سن ازدواج در بین جوانان را 18 تا 25 سال اعلام و اظهار کرد: امور بانوان و خانواده درصدد است تا با همکاری دانشگاه علوم پزشکی قزوین اقدام به برگزاری کارگاه های آموزشی درمان ناباروری برای زوج های نابارور نماید.
سرپرست اداره کل اموربانوان و خانواده استانداری قزوین در پایان تاکید کرد: امیدواریم با استفاده از نقطه نظرهای کارشناسان و برگزاری کارگاه های آموزشی بتوانیم تا حد ممکن آمار طلاق در جامعه را کاهش دهیم.
پس از اکران فیلم 'جای خالی خانم و آقای ب' که داستان زندگی زوج جوانی که با مشکل ناباروری روبرو بودند، این فیلم مورد نقد و بررسی برخی از کارشناسان حاضر در این مراسم قرار گرفت.

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.