تبیان، دستیار زندگی
در شرایط رکود اقتصادی زنان آسیب پذیرتر هستند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در شرایط رکود اقتصادی زنان آسیب پذیرتر هستند

title

به گزارش تبیان به نقل از ایرنا، لاله افتخاری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عصر پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در لایحه برنامه ششم توسعه در مورد زنان احکامی آمده که دارای ابهاماتی است.
وی افزود: وقتی ما درباره این احکام دارای ابهام از دولت توضیحاتی می خواهیم، می گویند پشت این چند حکم هزاران صفحه برنامه وجود دارد که ما به عنوان نمایندگان مجلس از این برنامه ها بی خبریم و وقتی می گوییم کدام برنامه می گویند محرمانه است، این نشان می دهد که حتی نمایندگان مجلس هم نامحرم اند.
افتخاری تصریح کرد: برجام رسما به مجلس ارائه نشد در حالی که می بایست به صورت رسمی مورد بررسی قرار می گرفت، طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی باید اقدام متناسبی از سوی دولت در خصوص اجرای برجام انجام شود.
این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن می خواهد بین ولایتمداران نظام روزنه و تفرقه ایجاد کند ولی در هر صورت باید به این نکته توجه داشته باشیم که به لیست 30 نفره اصولگرایان احترام بگذاریم و رأی دهیم.
افتخاری در پایان خاطر نشان کرد: در خصوص قانون حمایت از خانواده لازم است بگویم عملکرد معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری باید درباره این قانون پاسخگو باشد و عملکرد خود را ارائه دهد.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفند ماه 94 در سراسر کشور برگزار می شود.

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.