تبیان، دستیار زندگی
هفتم اسفند ماه با حضور مردم در صحنه به حماسی ملی تبدیل می شود
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حماسه تاریخی ایران

امام جمعه موقت سنندج با اشاره به برگزاری دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در هفتم اسفند ماه، گفت: با حضور پرشور مردم این روز به حماسه ای ملی و تاریخی تبدیل می شود.

بخش سیاست تبیان

زاهدان

به گزارش تبیان به نقل از خبرنگزاری مهر، ماموستا سید احسن حسینی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه سنندج که در مسجد جامع این شهر اقامه شد، اظهار داشت: روز هفتم اسفند ماه یکی از روزهای حساس و مهم به شمار می رود که بدون شک با حضور پرشور مردم در صحنه این روز به یک حماسه ملی و تاریخی تبدیل می شود.

وی با اشاره به اهمیت حضور و مشارکت مردم در انتخابات روز هفتم اسفندماه، گفت: روز هفتم اسفندماه روز عملیاتی کردن عزم جدی مردم در دفاع از انقلاب و کشور است و این عزم جدی مردم با حضورشان در صحنه حمایت عینی خود از انقلاب اسلامی را به اثبات می رسانند.

امام جمعه موقت سنندج عنوان کرد: هفتم اسفندماه روز حماسه حضور است که مردم کردستان نیز همگام با ملت ایران پای صندوق های اخذ رأی حضور می یابند و مشارکت گسترده، یاوه گویی های دشمنان را پاسخ می دهند و با حضور خود در صحنه بار دیگر افتخاری برای انقلاب اسلامی را به اثبات می رسانند.

وی با اشاره به اهمیت چگونگی انتخاب مردم در روز هفتم اسفندماه، عنوان کرد: روز انتخابات یک روز تاریخی و سرنوشت ساز است چرا که مردم با انتخاب کاندیدای اصلح و شایسته، مجلسی مقتدر و باشرافت خواهند ساخت که در سرنوشت مردم تاثیرگذار خواهد بود.

ماموستا حسینی به تکلیف مردم برای حضور در انتخابات و بهترین نوع انتخاب اشاره کرد و گفت: همه باید به عنوان یک تکلیف در انتخابات پیش رو شرکت کنیم تا پاسخ کوبنده ای به آنانی بدهیم که مردم را از حضور در انتخابات نهی می کنند.

وی با بیان اینکه دشمن از تمامی ابزارهای در اختیار خود برای مایوس کردن مردم برای حضور در انتخابات هفتم اسفندماه استفاده می کنند، اظهار داشت: همه ما باید در این انتخابات شرکت کنیم و با شرکت خود نه تنها از نظام و اسلام دفاع کرده ایم که افراد توانمندی را در دو عرصه مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری انتخاب می کنیم.

امام جمعه موقت سنندج با اشاره به اهمیت طاعت و بندگی خداوند متعال، افزود: انبیا و اولیا نه بخاطر مقام و ثروت، بلکه به خاطر خصلت های بارزی که داشتند از محبوبیت زیادی بین مردم برخوردار بودند و دلیل برتری آنها هم اطاعت و بندگی خداوند متعال است.

وی به جایگاه و منزلت حضرت محمد (ص) اشاره کرد و یادآور شد: پیامبر مکرم اسلام(ص) به دلیل برخورداری از ویژگی های خاص خود، محبوبیت زیادی در بین مردم داشت و حتی جدای از یاران و دوستان اسلام، دشمنان اسلام نیز پیامبر را محبوب خود می دانستند.

ماموستا حسینی، تواضع و فروتنی، برخورد مهرآمیز و محبت آمیز با مردم، اخلاق نیکو و دوستی با مردم را از ویژگی هایی خواند که محبوبیت فرد مسلمان در بین مردم را بیشتر می کند و به مردم توصیه کرد تا این ویژگی ها را در خود تقویت کنند.

وی بیان کرد: از دیدگاه قرآن و سنت، چاپلوسی و تملق، مال و ثروت و جاه و مقام محبوبیت نمی آورد بلکه این برخورداری از ویژگی های خوب و خصلت های پسندیده است که انسان ها را در بین مردم محبوب می سازد.

امام جمعه موقت سنندج به مسئله اهمیت امنیت در جامعه اشاره کرد و افزود: امروز که کشورهای منطقه درگیر ناامنی هستند، کشورمان به برکت وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور مردم در صحنه های مختلف دارای امنیت و آرامش بسیار خوبی است.



منبع : خبرگزاری مهر
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .