تبیان، دستیار زندگی
نخستین نشست «کتاب خوان» ویژه هنرمندان برگزار می شود
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نخستین نشست «کتاب‌خوان» ویژه هنرمندان برگزار می شود

کتاب خوان

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی نهاد كتابخانه‌های عمومی كشور، نخستین نشست «كتاب‌خوان» ویژه هنرمندان پیشكسوت توسط نهاد كتابخانه‌های عمومی كشور و با همكاری مؤسسه هنرمندان پیشكسوت، روز یكشنبه دوم اسفند با حضور هنرمندان پیشكسوت سینما، تئاتر، موسیقی، هنرهای تجسمی و علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران و رئیس هیات امنای كتابخانه‌های عمومی كشور و علیرضا مختارپور دبیركل نهاد كتابخانه‌های عمومی كشور برگزار می‌شود.

سلسله نشست‌های «کتاب‌خوان» با ابتكار نهاد كتابخانه‌های عمومی كشور، كار خود را از روز بیست و هفتم خرداد 1394 آغاز كرد. این نشست‌ها به منظور اشتراک‌گذاری کتاب‌های خوانده شده و با هدف ترویج و تبلیغ مطالعه در قالب معرفی کتاب برگزار می‌شود و در آن کتابداران، نویسندگان، فعالان فرهنگی، اهالی رسانه، اعضای کتابخانه‌های عمومی و همه علاقه‌مندان به کتابخوانی، به معرفی کتاب‌های موردنظر خود می‌پردازند.

در این نشست‌ها افراد شرکت‌کننده تجربیات مطالعاتی خود را برای استفاده سایر علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی به اشتراک می‌گذارند.

تاكنون 916 نشست كتاب‌خوان در سطوح ملی، استانی، شهرستانی، ویژه (نابینایان، كودكان با نیاز خاص، طلاب، دانشگاهی، زندانیان، فعالان مساجد، دانشجویی) و مدرسه‌ای در سراسر كشور برگزار شده است. همچنین دو نشست ویژه اصحاب رسانه و یك نشست نیز با حضور  6 تن از اعضای هیأت امنای كتابخانه‌های عمومی بزرگ كشور (مكتب) نیز برگزار شده است.


خبرگزاری شبستان :: Shabestan News

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .