تبیان، دستیار زندگی
پخش پشت صحنه «بادیگارد» آخرین ساخته حاتمی کیا از شبکه افق
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پخش پشت صحنه «بادیگارد» آخرین ساخته حاتمی کیا

بادیگارد

تبیان به نقل ازگزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی شبکه افق، فیلم سینمایی «بادیگارد»، آخرین ساخته ابراهیم حاتمی کیا کارگردان نام آشنای کشورمان است که در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر هم حضور داشت و توانست در بخش های بهترین بازیگر نقش اول مرد و بهترین جلوه های ویژه میدانی و جلوه های ویژه بصری سیمرغ بگیرد همچین در بخش های بهترین فیلمبرداری، بهترین موسیقی متن، بهترین صدا و بهترین چهره پردازی هم نامزد دریافت سیمرغ بود.

بازیگران نام آشنایی همچون پرویز پرستویی، مریلا زارعی، بابک حمیدیان، امیر آقایی، فرهاد قائمیان، محمود عزیزی، محمد حاتمی، علی یعقوبی، پدرام شریفی، دیبا زاهدی، شیلا خداداد و پریوش نظریه در بادیگارد به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم از سوی منتقدان و تماشاگران با استقبال خوبی مواجه شده و اخبار و گزارش های زیادی پیرامون آن در رسانه های گروهی دیده می شود.

بر این اساس، پخش پشت صحنه آخرین ساخته حاتمی کیا به مدت 17 دقیقه در دستور کار شبکه افق قرار گرفته است؛ قرار است در این برنامه علاوه بر تصاویر و فیلم هایی از پشت صحنه ساخت بادیگارد، مصاحبه اختصاصی با ابراهیم حاتمی کیا پیرامون ساخت این فیلم سینمایی به نمایش در آید.

پشت صحنه «بادیگارد» برای پخش از شبکه افق در روز دوشنبه 26 بهمن ماه ساعت 21 در نظر گرفته شده و تکرار آن هم روز بعد در ساعت های 10.30 و 14.30 به روی آنتن می رود.


خبرگزاری شبستان :: Shabestan News

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .