تبیان، دستیار زندگی
سرمایه گذاری ۳۵ میلیارد ریالی برای توسعه عمرانی شهری در ملکشاهی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سرمایه گذاری ۳۵ میلیارد ریالی برای توسعه عمرانی شهری در ملکشاهی

توسعه عمرانی

سید حسینعلی موسوی، صبح امروز (۲۸ بهمن) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: امسال ۳۵ میلیارد ریال جهت توسعه عمران شهری هزینه شده که  صرف ساماندهی ورودی شهرهای ارکواز و دلگشا شده است.

وی، افزود: شهرستان ۲۵ هزار نفری ملکشاهی شامل دو بخش گچی و مرکزی و سه شهر ارکواز ، دلگشا و مهر است که با توجه به تازه تاسیس بودن نیازمند ایجاد زیرساخت ها در حوزه های مختلف است.

فرماندار ملکشاهی با ذکر اینکه طرح جامع و کاملی برای بهبود وضعیت ورودی های شهرهای شهرستان ترسیم شده است، گفت: امسال ‌برای ساماندهی و بهسازی ورودی شهرهای ارکواز و دلگشا بیش از ۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی، تصریح کرد: این میزان اعتبار صرف زیرسازی و بهسازی ،تعریض و توسعه ،آسفالت ،احداث بلوار ،احداث میدان و روشنایی معابر و زبیا سازی شده به نحوی که نمای بسیار زیبایی به ورودی شهر ارکواز و دلگشا بخشیده است .

موسوی، خاطرنشان کرد: مبادی ورودی هر شهر به عنوان نگین آن شهر مورد توجه قرار می گیرد و بخش عمده تصور افراد در خصوص فرهنگ و آبادانی شهر در آن لحظه شکل می گیرد، لذا ساماندهی ورودی های شهرهای این شهرستان در اولویت برنامه های عمران شهری قرار دارد.


خبرگزاری شبستان :: Shabestan News

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .