تبیان، دستیار زندگی
کنگره الگوهای جاودانه و اسوه های صبر برگزار می شود
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کنگره الگوهای جاودانه و اسوه های صبر برگزار می شود

الگو

به گزارش تبیان معاون فرهنگی واحد علوم تحقیقات گفت: دومین کنگره الگوهای جاودانه و اسوه های صبر علوم تحقیقات اسفند ماه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، کرم الله دانش فرد با اشاره به برگزاری کنگره الگوهای جاودانه و اسوه صبر در علوم تحقیقات گفت: در این دانشگاه بیش از ۵ هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر مشغول به تحصیل هستند.

وی با اشاره به اینکه بالغ بر ۴۴ هزار دانشجو در این واحد مشغول به تحصیل هستند، افزود: درحال حاضر حدود ۱۲ هزار دانشجو در مقطع دکتری، ۱۸ هزار دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و ۱۵ هزار نفر در مقطع کارشناسی مشغول به تحصیل هستند.

معاون فرهنگی واحد علوم تحقیقات خاطرنشان کرد: کنگره الگوهای جاودانه و اسوه های صبر با هدف معرفی شهدا، ایثارگران، جانبازان و فعالین انقلابی برگزار می شود.

دانشفرد تاکید کرد: واحد علوم و تحقیقات در زمینه فعالیت های فرهنگی عملکرد مناسبی داشته است، احداث مرکز بزرگ پیامبر اعظم(ص)، مسجد امام علی (ع)، گلزار شهدای گمنام، تدفین شهدای گمنام، کنگره شمیم ایثار، بزرگترین نمایشگاه دفاع مقدس با حضور ارتش و بسیج و کلاس ها و کارگاه های فرهنگی از جمله این فعالیت هایی است.

علی عباسپور با اشاره به تعامل واحد علوم و تحقیقات با قرارگاه فرهنگی و جهادی صادق آل محمد که با هدف گسترش امور فرهنگی در سازمان های مستقر در منطقه ۵ تهران ایجاد شده، گفت: واحد علوم و تحقیقات همواره به دنبال ارتقاء سطح فرهنگی در دانشگاه و مناطق پیرامونی است و در این راستا از هرگونه همکاری استقبال می کند.

وی عنوان کرد: این واحد دانشگاهی با دانشگاه های معتبر دنیا تفاهم نامه های همکاری منعقد کرده است که این تفاهم نامه ها در حوزه های علمی، پژوهشی و آموزشی بوده است.

رئیس واحد علوم و تحقیقات افزود: به واسطه حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی در واحد علوم و تحقیقات، این واحد ظرفیت بالایی در ارائه مقالات علمی و بخصوص ISI و ISC دارد، به نحوی که در جدیدترین رتبه بندی پایگاه استنادی جهان اسلام واحد علوم و تحقیقات در صدر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته است.


خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .