تبیان، دستیار زندگی
کتاب Absolutely Essential Words 504 یکی از منابع لازم و ضروری برای داوطلبان شرکت در آزمون های بین المللی و همچنین داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد است. با استفاده از این اپلیکیشن می توانید همیشه این ۵۰۴ لغت ضروری را همراه خود داشته باشید و آن ها را مرور کرده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

۵۰۴ لغت ضروری
۵۰۴ لغت ضروری

مطالعات نشان می دهند که احتمال فراگیری لغاتی که بیش از 8 بار به هنگام مطالعه متن های مختلف دیده می شوند، بسیار بیشتر از لغاتی است که کمتر تکرار شده اند. همچنین زبان شناسان به اتفاق معتقدند که تکرار لغات با صدای بلند به از بر کردن آن ها کمک زیادی می کند. بنابراین گاهی همین تکرار کردن ساده حافظه شما را برای به خاطر سپردن لغات دشوار یاری می کند. در ضمن توصیه می شود که جمله کاملی را که لغت مورد نظر را در خود دارد، از بر کنید و یا چند بار با صدای بلند تکرار نمایید.

شما می توانید دایره لغات خود را با مطالعه آزاد افزایش دهید، اگر چه بسیاری از زبان شناسان ادعا می کنند که در ابتدا باید بین 3000 تا 5000 لغت و هم خانواده های آن ها را فرا بگیریم تا این توانایی را پیدا کنیم که معنی دقیق لغات را با توجه به متن آن پیدا کنیم. پس تا آنجا که می توانید وقت آزاد خود را برای مطالعه متن های انگلیسی (داستان های کوتاه، اخبار و مقالات و ...) اختصاص دهید.

وقتی به لغت جدیدی بر می خورید، ابتدا سعی کنید معنی آن را از روی بقیه متن حدس بزنید و سپس با مراجعه به دیکشنری معنی دقیق آن را پیدا کنید.

کتاب Absolutely Essential Words 504 یکی از منابع لازم و ضروری برای داوطلبان شرکت در آزمون های بین المللی و همچنین داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد است.


با استفاده از این اپلیکیشن می توانید همیشه این ۵۰۴ لغت ضروری را همراه خود داشته باشید و آن ها را مرور کرده و بهتر به خاطر بسپارید.

  • شامل ۴۲ درس کتاب به همراه مثال و فونتیک کلمات
  • امکان علامت گذاری کلمات برای مطالعه دوباره
  • به اشتراک گذاری درس ها با برنامه هایی مانند Evernote
  • پشتیبانی از نگارش ۲٫۱ تا ۴٫۱ اندروید
  • امکان جستجو در بین کلمات کل کتاب
  • رابط کاربری ساده و آسان

دسترسی ها

  • دسترسی کامل به اینترنت
  • مشاهدهٔ اتصالات شبکه

اگر در این زمینه به اطلاعات بیشتر و یا راهنمایی مشاوران نیاز دارید، کارشناسان ما در بخش مشاوره پاسخگوی شما هستند.


مرکز یادگیری سایت تبیان - فرآورنده و تنظیم: علی سرمدی