تبیان، دستیار زندگی
نرم افزار HyperCam 4.0.1601.12 یک ابزار قدرتمند ضبط ویدئو می باشد که به طور مستقیم از مانیتور شما فیلم ضبط می کند و خروجی AVI می دهد که برای ارائه یک نرم افزار، ساخت نرم افزار آموزشی، دموی نمونه نمایشی، خود آموز ها و سرگرمی کاربرد دارد. نرم افزار ضبط فیلم
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

HyperCam 4.0.1601.12 + Portable تصویربرداری از محیط ویندوز
hypercam 4.0.1601.12 + portable تصویربرداری از محیط ویندوز

محتوای آموزشی
فرایندی است مستمر كه به صورت مجموعه ای، مفاهیم متشكل و كلی و مجموعه نیازهای ، آموزشی را براساس تدبیری راهبردی و موضوعی هدایت می كند و شامل كلیه نیازهای آموزشی جامعه اعم از نیازهای فردی و اجتماعی و همچنین اولویت ها و مقاصد و اهداف براساس سیاست ها و خط مشی های مورد نظر، اطلاعات و دانش مطابق با نیازها، وسایل و ابزارهای لازم برای تحقق اهداف می باشد.
 
برای تولید محتوای الکترونیکی از یک سری نرم افزار استفاده می کنیم که نرم افزار فیلم برداری و عکس برداری از محیط ویندوز   یکی از آن ها می باشد.


نرم افزار HyperCam 4.0.1601.12 یک ابزار قدرتمند ضبط ویدئو می باشد که به طور مستقیم از مانیتور شما فیلم ضبط می کند و خروجی AVI می دهد که برای ارائه یک نرم افزار، ساخت نرم افزار آموزشی، دموی نمونه نمایشی، خود آموز ها و سرگرمی کاربرد دارد. نرم افزار ضبط فیلم مانیتور از تفسیر تصویر با متن، صدا و یادداشت روی صفحه نمایش با ایجاد اتوماتیک دموی نرم افزار ها پشتیبانی می کنتد.

شما همچنین می توانید میزان فریم و کیفیت فشرده سازی فیلم را قبل از ضبط تعیین کنید.


اگر در این زمینه به اطلاعات بیشتر و یا راهنمایی مشاوران نیاز دارید، کارشناسان ما در بخش مشاوره پاسخگوی شما هستند.

مرکز یادگیری سایت تبیان - فرآورنده و تنظیم: علی سرمدی