تبیان، دستیار زندگی
جریان اصلاحات پشت کسی ایستاد که هیچگاه نگفت اصلاح طلب هستم
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پشتوانه اصلاح طلبان

محمدرضا عارف رئیس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان در افتتاحیه ستاد فرزندان  ۷۶ با اشاره به روند اجمال میان اصلاح طلبان و اعتدال گفت:برای اجماع با حامیان دولت کمیته تعامل تشکیل شد و اختیار تام یافت تا با حامیان دولت تعامل کند.

بخش سیاست تبیان

عارف

رئیس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان با اشاره به ائتلاف اصلاح طلبان با حامیان دولت، گفت:لیست انتخابات ادامه ائتلاف۹۲ است کل جریان اصلاحات در پشت کسی که هیچ جا نگفت اصلاح طلب هستم قرار گرفت.

به گزارش تبیان به نقل از خبرنگار مهر، محمدرضا عارف رئیس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان در افتتاحیه ستاد فرزندان  ۷۶ با اشاره به روند اجمال میان اصلاح طلبان و اعتدال گفت:برای اجماع با حامیان دولت کمیته تعامل تشکیل شد و اختیار تام یافت تا با حامیان دولت تعامل کند.

رئیس شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان ادامه داد: در این کارگروه ۴نفر از اصلاح طلبان و ۴نفر از اعتدالیون حضور داشتند.

وی از افرادی که در فهرست حضور ندارد خواست تحمل خود را افزایش دهند؛ زیرا ما نمی توانستیم همه افراد ۲۴حزب را در فهرست خود قرار دهیم.

عارف با تاکید بر دفاع از ۲۹نفر عضو فهرست اصلاح طلبان گفت: رای تهران به جریان ما سیاسی است. خواهش می کنم از همه افراد فهرست دفاع کنید.

رئیس شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان با اشاره به لیست انتخاباتی اصلاح طلبان، گفت: این لیست ادامه اتلاف ۹۲ است کل جریان اصلاحات در پشت کسی که هیچ جا نگفت اصلاح طلب هستم قرار گرفت.

عارف تاکید کرد: اگر مردم در انتخابات حضور نیابند رقیب ما پیروز می شود.


منبع : خبرگزاری مهر
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .