تبیان، دستیار زندگی
ائتلاف با حامیان دولت به معنای ائتلاف با لاریجانی نیست/باید فضای انتخاباتی را داغ کرد تا مردم را پای صندوق های رای بیاوریم
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ائتلاف با حامیان دولت، ائتلاف با لاریجانی نیست

امیدواریم مجلس آینده مجلسی باشد که امثال شهید مدرس در آن حضور داشته باشند که دل سوز مردم باشند و به بیت المال دست اندازی نداشته باشند و به معنای واقعی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی باشند.

بخش سیاست تبیان

کواکبیان

به گزارش تبیان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان مصطفی کواکبیان دبیر کل حزب مردم سالاری در همایش "امید جوانان به گام دوم اصلاح طلبان" که توسط سازمان جوانان و دانشجویان حزب مردم سالاری امروز سه شنبه در محل این حزب برگزار شده بود با اشاره به مجلس آینده اظهار داشت: امیدواریم مجلس پاک شکل بگیرد تا کارآمدی لازم را در حوزه اقتصاد داشته باشد.  

کواکبیان با اشاره به ائتلاف اصلاح طلبان با حامیان دولت اظهار کرد: اینکه گفته می شود ائتلاف اصلاح طلبان با حامیان دولت به مفهوم ائتلاف با لاریجانی است اصلا این گونه نیست چرا که این ائتلاف به مفهوم توافق احزابی است که حامیان دولت هستند. در این مسیر نیز ممکن است افرادی که از حزبی همچون اعتدال و توسعه که لیست ائتلاف حضور دارند از طرفداران آقای لاریجانی باشند.

وی افزود: ما اگر در دنیا بخواهیم بدرخشیم و در ده سال آینده قدرت اول منطقه باشیم این آرامش باید حفظ شود و در حوزه اقتصادی نیز باید پیشرفت خوبی داشته باشیم تا بتوانیم کشور را رو به پیشرفت ببریم.
 
کواکبیان هم چنین در ادامه تصریح کرد: در فهرست اصلاح طلبان بنا بر این بود که دبیران کل احزاب بعد از عارف در لیست باشند اما اکنون براساس حروف الفبا این اسامی آمده که باید در این مورد رایزنی انجام دهیم.   
 
وی افزود: اصلاح طلبان باید موج آفرینی را در انتخابات داشته باشند و اقدامی که سازمان جوانان مردم سالاری داشته این بود که روزهای آخر تبلیغات یک موج انسانی مانند انتخابات ریاست جمهوری سال 92 در کشور و تهران راه بیفتد تا مردم را به مشارکت در انتخابات تشویق کنند.
 
این فعال اصلاح طلب در ادامه افزود: باید فضای انتخاباتی را داغ کرد تا مردم را به پای صندوق های رای بیاوریم و اگر گام دوم را که انتخابات مجلس است با پیروزی برنداریم دیگر نباید به گام های بعد فکر کنیم اما امیدواریم بتوانیم اکثر کرسی های مجلس آینده را در اختیار بگیریم البته این مسئله برای جیب های خود ما نیست بلکه برای خدمت به جوانان و مردم است.
 
کواکبیان با اشاره به اقدامات برخی نمایندگان در مجالس کنونی گفت: برخی نمایندگان به مسائلی مانند برجام، برکناری ظریف و تخریب دولت تمام سعی خود را می کنند ولی در مورد مسائل جامعه و دردهای مردم هیچ واکنشی نشان نمی دهند و اگر منافع جناحی این افراد بگذارد گوش فلک را کر خواهند کرد.   
 
وی در پایان با ابراز امیدواری نسبت به داشتن یک مجلس سالم و کارآمد در آینده اظهار داشت: امیدواریم مجلس آینده مجلسی باشد که امثال شهید مدرس در آن حضور داشته باشند که دل سوز مردم باشند و به بیت المال دست اندازی نداشته باشند و به معنای واقعی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی باشند.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .