تبیان، دستیار زندگی
دو دوره تخصصی آموزشیار قرآن کریم در شیروان برگزار شد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دو دوره تخصصی آموزشیار قرآن کریم در شیروان برگزار شد

www.irna.ir

به گزارش تبیان رمضانعلی ایزانلو روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: دوره های برگزار شده، یک دوره مختص آقایان و یک دوره ویژه بانوان بود که در مجموع 50 نفر آقا و خانم در دوره های تخصصی آموزشیار قرآن کریم در شیروان شرکت کردند.
وی گفت: این دوره ها با نظارت سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد که دوره آموزشی خانم ها در موسسه قرآنی جنات الهدی و دوره آموزشی آقایان در پادگان آموزشی شهید بهشتی شیروان با هدف تربیت نیروی متخصص، آموزش روخوانی و روان خوانی قرآن کریم در سطح شهرستان برگزار شد.
ایزانلو افزود: این دوره های تخصصی آموزشی به مدت 86 ساعت حضوری بود که در آن روش تدریس، روخوانی و روان خوانی، قرائت قرآن کریم و خلاصه ای از احکام قرآن آموزش داده شد.
مسئول امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شیروان شرایط شرکت داوطلبان در دوره های تخصصی آموزشیار را دارا بودن حداقل مدرک دیپلم، دارا بودن گواهی پایان دوره قرائت قرآن سطح دو و مفاهیم سطح یک و قبولی در آزمون کتبی قواعد روخوانی و روان خوانی عنوان کرد.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.ک/3
7186/ 6042


www.irna.ir

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .