تبیان، دستیار زندگی
عملکرد فعالیت های قرآنی ادارات ارشاد در ماه رمضان، کتاب شد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

عملکرد فعالیت های قرآنی ادارات ارشاد در ماه رمضان، کتاب شد

www.irna.ir

به گزارش تبیان روز دوشنبه گروه فرهنگی ایرنا از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کتاب مراسم جشن رمضان سال جاری در راستای معرفی برنامه ها و فعالیت های ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان های سراسر کشور از سوی دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قران و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد.
این کتاب که در قطع وزیری و در ٤٠٠ صفحه منتشر شده شامل بخش های عملکرد استان های کشور به تفکیک نشست ها و آمار فعالیت های استان ها و نمودار های برنامه ها با تفکیک استان است.
در بخشی از مقدمه کتاب آمده :جشن رمضان فرصتی است تا علاقه مندان به ساحت قرآن بتوانند آخرین اقدامات خود را ارائه کنند. کشف استعدادها در تولید آثار هنر دینی از اهداف بر پایی جشن رمضان است و درک و فهم مفاهیم معنوی و تدبر در آیات الهی گام بلندی است که در سایه جشن رمضان تحقق خواهد یافت تحول در روح و کالبد جامعه و تغییر فرهنگ قرآنی آشنا شده و به آن عمل کنند.
برنامه های مختلف هر استان در جشن رمضان سال ٩٤ شامل نمایشگاه قرآن و عترت، محا فل قرآنی، نشست های علمی فرهنگی قرآن و عترت، نشست های تدبر و تفسیر قرآن کریم، تئاتر خیابانی، اکران فیلم با محتوای قرآن و عترت، شب های شعر و خاطره و داستان سرایی قصص قرآن، مسابقات قرآن و عترت و تجلیل از فعالان قرآن کریم است.

www.irna.ir

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .