تبیان، دستیار زندگی
حضور گسترده در انتخابات مشروعیت نظام، انقلاب و ولایت فقیه را افزایش می دهد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حضور گسترده در انتخابات مشروعیت نظام، انقلاب و ولایت فقیه را افزایش می دهد

انقلاب

به گزارش تبیان به نقل از خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله سیدشرف الدین ملک جسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز (26 بهمن) در جمع مردم شهرستان لنده، گفت: امام خمینی (رحمه الله تعالی علیه) با تعریف انسانیت در قالب انقلاب اسلامی، ملت را به سمت نور و رسیدن به بصیرت و شکوفایی در زمینه ‌های مختلف هدایت کرد.

وی با اشاره به ضرورت پیروی از ولایت فقیه و اهل‌بیت (علیهم السلام) افزود: دنیای امروز بدون اهل ‌بیت (علیهم السلام) چیزی جز جنگ و خونریزی و تفرقه را تجربه نمی کند.

آیت الله ملک حسینی به اثرات تفرقه در جامعه اشاره و اظهار داشت: با ایجاد تفرقه در جامعه شاهد فروپاشی نظام انسان ‌ها و ایجاد محرومیت ‌ها در جامعه خواهیم بود.

نماینده ولی‌ فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد محرومیت ها را ناشی از تفرقه‌ ها دانست و یادآور شد: با نهادینه شدن این محرومیت ‌ها، تهمت ‌ها و افتراها، عقب ‌ماندگی فرزندان استان را شاهد بوده ‌ایم.

وی با بیان اینکه تفرقه تمام استعدادها و ظرفیت‌ های استان را به هدر می دهد، گفت: در حادثه‌ ها و عرصه ‌های مختلف اجتماعی، سیاسی و اقتصادی و در امور مختلف دیگر اگر به احادیث و روایات اهل‌ بیت (علیهم السلام) رجوع شده و از روی تعصب سخن نگوییم، می‌ توان بر همه مشکلات و بحران ‌ها مسلط شد.

آیت الله ملک حسینی عنوان کرد: حریت اهل ‌بیت (علیهم السلام) ترجمان و تفسیر قرآن بوده و انقلاب و نظام اسلامی ایران با تکیه بر همین امر در مقابل حوادث و توطئه‌ ها ایستادگی کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ولایت فقیه را مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: ولایت فقیه با حاکمیت سالم‌ ترین، پاک ‌ترین، مقاوم ‌ترین، عالم ‌ترین و باهوش ‌ترین و سیاست ‌مدارترین فرد در جامعه محقق شده است.

وی اظهار داشت: ما آن گونه که باید به پیروی و تبعیت از ولایت فقیه همت نداشته‌ ایم و مشکلاتی که امروز در جامعه وجود دارد، ثمره عدم تبعیت از ولایت فقیه است.

آیت الله ملک حسینی طرح انقلاب اسلامی برای آینده ایران را زیباترین طرح دانست و افزود: هرگاه و در هر صحنه و عرصه ‌ای از چنین ولایتی پیروی کردیم موفق هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به وجود برخی اختلافات درون جامعه اشاره کرد و گفت: هرگاه اختلاف سراغ ما آمد و از آرمان ‌ها و اهداف عالیه انقلاب دور شدیم، ذلت و خواری را یدک کشیدیم.

وی در ادامه به حضور و مشارکت مردم در دفاع از ولایت فقیه اشاره و گفت: راهپیمایی 22 بهمن در راستای حفظ آرمان ‌های انقلاب بوده و ملت ایران با هوشیاری و بصیرت حماسه‌ ای باشکوه از خود در این روز به یادگار گذاشته ‌اند.

آیت الله ملک حسینی به اهمیت و جایگاه مجلس خبرگان رهبری اشاره و خاطرنشان کرد: بی ‌حرمتی و بی ‌احترامی به مردم و آبروی آنها در ایام انتخابات از هیچ‌ کس و هیچ جایگاهی قابل قبول نیست.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار حضور حداکثری مردم استان در انتخابات شد و افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات مشروعیت نظام، انقلاب و ولایت فقیه را افزایش می دهد.

وی به انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره و گفت: تنها راه برون‌ رفت از مخمصه‌ ها و مشکلات موجود حضور در پای صندوق رأی و انتخاب فرد اصلح خواهد بود.


خبرگزاری شبستان :: Shabestan News

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .