تبیان، دستیار زندگی
نیاز به احداث 424 مسجد در شهرک های مسکن مهر
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نیاز به احداث 424 مسجد در شهرک های مسکن مهر

مسکن مهر

به گزارش تبیان خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، احمد اصغری مهر آبادی، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر امروز (26 بهمن) در آئین بهره برداری از ساختمان اداره کل امور مالیاتی استان اردبیل گفت: 424 باب مسجد در شهرک های مسکن مهر سراسر کشور نیاز است که 230 باب آن احداث شده است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر، اضافه کرد: هم اکنون تعداد 300 هزار واحد مسکن مهر در اقصی نقاط کشور آماده بهره برداری است ولی به دلیل نبود خدمات زیربنایی و روبنایی تحویل آنها را به تعویق انداخته ایم.

وی با بیان اینکه به دلیل عدم تامین خدمات زیربنایی و روبنایی امکان اسکان در این واحد ها وجود ندارد، افزود: طبق هماهنگی های صورت گرفته با وزارت نیرو مقرر شده که در اسرع وقت خدمات آب، برق و گاز این واحد ها تامین شده و تحویل متقاضیان شود.

اصغری مهرآبادی، ادامه داد: در راستای تامین خدمات روبنایی تعداد 2 هزار و 250 باب مدرسه برای این تعداد مسکن مهر نیاز است که 440 باب توسط وزارت راه و شهرسازی از محل یارانه مسکن مهر و اعتبار عمرانی وزارت در حال احداث است.

این مقام مسئول با اعلام اینکه از این تعداد مدرسه 170 باب آن به اتمام رسیده است، خاطر نشان کرد: علاوه بر مدرسه و مسجد، احداث و استقرار 51 باب کلانتری در شهرک های مسکن مهر نیز لازم است که ساختمان آنها در حال احداث و تکمیل است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر در پایان سخنان خود استان اردبیل را جزو پنج استان برتر در تکمیل و تحویل واحد های مسکن مهر عنوان کرد و گفت: همه دستگاه های اجرایی باید با همدلی و همکاری در تامین زیرساخت های مساکن مهر همکاری کنند تا پرونده این طرح تا پایان سال 95 بسته شود.


خبرگزاری شبستان :: Shabestan News

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .